رییس هیات تکواندو استان کرمانشاه گفت: حضور در رقابت‌های لیگ‌های کشوری و راه اندازی لیگ‌های استانی از مهمترین برنامه‌های این هیات در سال جاری است البته تحقق آنها منوط به بهتر شدن وضعیت کرونا خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳ 29 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،مهدی همتی اظهار داشت: برنامه ریزی حضور در لیگ‌های کشوری رده سنی بزرگسالان در هر ۲ بخش آقایان و بانوان انجام شده و اگر اداره کل ورزش و جوانان هم از لحاظ مالی کمک کند حتما در این رقابت‌ها شرکت خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: علاوه بر آن تصمیم داریم لیگ استانی را در رده‌های سنی خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را در هر دو بخش دختران و پسران راه اندازی کنیم که البته این امر تنها با بهتر شدن وضعیت استان از لحاظ شیوع کرونا امکان پذیر است.

همتی یادآور شد: افزایش فعالیت هیات‌های شهرستانی و بردن این ورزش به روستاها یکی دیگر از برنامه‌های هیات تکواندو در سال جدید است، کما اینکه طی دو سه سال اخیر توانستیم در برخی روستاهای اسلام آبادغرب، کنگاور و پاوه رقابت‌های تکواندو را برگزار کنیم.

رییس هیات تکواندو کرمانشاه افزود: سال گذشته نیز بواسطه شیوع کرونا تقریبا همه برنامه‌های هیات تحت تاثیر قرار گرفت و به جز برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان و داوران که حدود ۲۰۰ نفر در چند جلسه و با رعایت فاصله گذاری های اجتماعی و زمانی که شرایط در وضعیت آبی قرار داشت، نتوانستیم برنامه خاص دیگری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: البته تمرینات ورزشکاران هیات بخصوص افراد شاخص به صورت مستمر از طریق فضای مجازی تحت رصد و کنترل قرار داشت و مربیان نکات آموزشی لازم را به آنها منتقل می‌کردند.

همتی گفت: سال گذشته همچنین در زمینه ارتقای سطح داوران و مربیان سطح ۳ نیز کارهای خوبی انجام شد و اکنون شرایط به گونه‌ای است که نه تنها برای مسابقات داخلی داور به تعداد کافی در اختیار داریم بلکه این آمادگی وجود دارد آنها را به استان‌های دیگر هم در صورت نیاز اعزام کنیم.

وی تعداد ورزشکاران این هیات در استان را بالغ بر ۶ هزار و ۵۰۰ نفر عنوان کرد و یادآور شد: ۱۱ درصد ورزشکاران بیمه شده در این هیات فعالیت می‌کنند.

رییس هیات تکواندو استان کرمانشاه همچنین تعداد مربیان و داوران فعال این رشته ورزشی در استان را بیش از ۲۶۰ نفر اعلام کرد.

همتی با اشاره به تعطیلی خانه تکواندو کرمانشاه به دلیل شیوع کرونا، افزود: در زمان بازگشایی این خانه روزهای زوج در اختیار آقایان و روزهای فرد هم در اختیار بانوان قرار می‌گیرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار