معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان:
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان گفت: امتحانات دانش‌آموزان دوره متوسطه از ۲۵ اردیبهشت آغاز می‌شود تا ۲۳ خرداد ادامه دارد.
کد خبر: ۹۶۰۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ 29 April 2021

به گزارش تابناک لرستان، نصرالله بازگیریان امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد، اظهار داشت: کلاس‌های درس پایه متوسطه امسال تا 24 اردبیهشت ماه ادامه خواهد داشت البته در صورتی که مدیران تشخیص دهند که یادگیری دانش‌آموزان مناسب نیست می‌توانند کلاس‌های تقویتی را برگزار کنند.

وی با بیان اینکه امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه امسال از 25 اردیبهشت آغاز می‌شود و تا 23 خرداد ادامه دارد، افزود: نحوه برگزاری امتحانات به صورت مجازی یا حضوری بستگی به وضعیت کرونایی شهرهای مختلف استان در ایام امتحانات دارد.

.معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: امتحانات پایه دوازدهم و نهم با توجه به اهمیتی که در آینده دانش‌آموزان دارند امسال به صورت حضوری برگزار می‌شوند، بر این اساس امتحانات نهایی پایه دوازدهم امسال در حوزه‌های امتحانی و امتحانات پایه نهم در مدارس با رعایت پروتکل‌ها برگزار خواهند شد.

بازگیریان با اشاره به اینکه امسال حدود 16 هزار و 500 دانش آموز لرستانی در امتحانات نهایی پایه دوازدهم شرکت خواهند کرد، تصریح کرد: خوشبختانه طی دو سال گذشته شاهد رشد میانگین نمرات دانش‌آموزن لرستانی در امتحانات نهایی بوده‌ایم، به طوریکه سال گذشته این رشد حدود نیم نمره بود و امسال نیز برای ادامه این روند تدابیر خاصی اندیشده ‌شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار