رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) سقز گفت: عملیات ساخت ۵۲ واحد مسکن محرومان با مشارکت بنیاد علوی و با اعتبار ۷۸ میلیارد ریال در روستاهای سقز آغاز شد.
کد خبر: ۹۶۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ 29 April 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، غفور عبداللهی اظهار داشت: آیین کلنگ زنی آغاز ساخت ۵۲ واحد مسکونی خیرساز در ۴۶ روستای شهرستان سقز به صورت نمادین در روستای "ایوب" بخش امام با حضور مسوولان استانی و محلی برگزار شد.

وی اضافه کرد: بنیاد علوی، بازوی محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان با مشارکت کمیته امداد امام (ره)، ۱۳۸ واحد مسکونی برای محرومان در روستا‌های کردستان خواهد ساخت که برای سقز ۵۲ واحد مسکن محرومان در نظر گرفته شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) سقز با بیان اینکه ساخت مسکن محرومان در شهرستان مورد توجه دولت، خیران و بنیاد‌های حامی است، افزود: ۱۹۰ واحد مسکونی شهری محرومان با کمک دستگاه‌های اجرایی از جمله مسکن و شهرسازی و کمیته امداد در برنامه سال ۱۴۰۰ قرار دارد.

عبداللهی با اشاره به اینکه برای این ۵۲ واحد مسکن محرومان ۷۸ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است، گفت: برای هر واحد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پیش بینی شده که یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال آن به صورت بلاعوض از محل کمک‌های بنیاد علوی و ۳۰۰ میلیون ریال آن نیز در قالب تسیهلات قرض الحسنه توسط این نهاد پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه این واحد‌های مسکونی برای مددجویان روستایی در متراژ‌های ۵۲ متر و ۶۶ متر مربع ساخته خواهد شد، اظهار داشت: کمیته امداد برای ساخت هر واحد ۳۰۰ میلیون ریال هزینه خواهد کرد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) سقز با اشاره به اینکه در روستای ایوب پنج واحد مسکونی احداث می‌شود، یادآور شد: به ۱۱ خانواده تحت پوشش روستای ایوب سبد کالا به ارزش پنج میلیون ریال و کارت هدیه به مبلغ سه میلیون ریال اهدا شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار