نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: باید متناسب با افزایش جمعیت و توسعه شهری در شهر ایلام، فضای معنوی و فرهنگی از جمله مساجد در نظر گرفته می شد ولی اکنون شهر ایلام با کمبود ۲۰ مسجد مواجه است.
کد خبر: ۹۶۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ 29 April 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار افزود:با توجه به بافت سنتی که خیلی از محله های شهر ایلام داشته است، ساخت مساجد در محلات با توجه به وضعیت اقتصادی مردم نیز خیلی راحت تر بود، اما هم اکنون این ساختار به هم خورده و در توسعه شهر متاسفانه با ساخت و سازهای صورت گرفته، کمتر به ساخت مسجد و فضای فرهنگی توجه شده است.

وی گفت:باید متناسب با افزایش جمعیت و توسعه شهری در شهر ایلام، فضای معنوی و فرهنگی از جمله مساجد در نظر گرفته شود چراکه ترویج فرهنگ اقامه نماز سرمایه گذاری در راستای مصونیت از آسیب های اجتماعی است.

کریمی تبار اضافه کرد:باید کار تخصصی در این زمینه انجام و موانعی که در راستای اقامه ترویج نماز و زمینه های گسترش فرهنگ نماز وجود دارد باید شناسایی شود و باید مدیران اجرایی به اندازه توان و اختیاری که دارند، تلاش کنند چراکه مدیران موتور محرکه مجموعه دستگاه های اجرایی خود در زمینه ترویج فرهنگ نماز باید باشند.

وی ادامه داد:مدیران دستگاه های اجرایی استان در برگزاری نماز جماعت و ترویج فرهنگ اقامه نماز مشوق باشند و موانع را در این امر رفع کنند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار