تابناک- با تیزهوشی مأموران انتظامی بندرعباس مقدار 67 تن و 820 کیلوگرم چاي قاچاق از3دستگاه کانتینر در این شهرستان کشف شد.
کد خبر: ۹۶۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۶ 29 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، سردار "غلامرضا جعفری" در تشريح جزئیات اين خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد اعضای یک باند سازمان یافته دریافتند اعضای این باند با سند سازی و ایجاد پرونده های جعلی کالای قاچاق را از طریق مبادی رسمی کشور وارد کرده اند.

 

وی افزود: مأموران با رد زنی دقیق و اشراف اطلاعاتی سه دستگاه کانتینر که با این شگرد از مبادی رسمی ترخیص و در حال خروج از استان به سمت استان های مرکزی کشور بودند راشناسایی و تحت تقیقب قرار دادند.

 

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: طی هماهنگی قضائی مأموران در یک اقدام ضربتی کانتینرهای مذکور را در "ایستگاه بازرسی شهید میرزایی"شهرستان بندرعباس متوقف و جهت بررسی تکمیلی به داخل محوطه یگان هدایت کردند.

 

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در بررسی کارشناسی از مدارک و اظهارات رانندگان، قاچاق بودن این محموله برای مأموران محرز و در بازرسی از خودروها مقدار 67 تن و 820 کیلو چای قاچاق کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن دستگیری 3متهم در این رابطه،خاطرنشان کرد: توجه مردم به استفاده از کالاي ايراني و توليدات داخلي، در مسير رشد، توليد و شکوفايي ملي، آثار و نتايج مثبتي را به دنبال خواهد داشت و هموطنان در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت غيرقانوني، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

 

.

برچسب ها: قاچاق ، پلیس ، چای
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار