تابناک- فرمانده انتظامی استان، گفت: با تیز هوشی مأموران انتظامي ودریابانی شهرستان بندرلنگه یک محموله 500 میلیاردی قطعات و لوازم ماشین آلات سنگین راه سازی قاچاق در این شهرستان کشف شد.
کد خبر: ۹۶۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۸ 29 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان،سردار "غلامرضا جعفری" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت : مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بندر لنگه در راستای مبارزه شبانه روزی با قاچاق کالا و ارز با پایش ورصد اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از انتقال یک محموله قطعات و لوازم ماشین آلات سنگین راه سازی قاچاق مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 

وي افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی مشترک با مأموران پایگاه دریابانی این شهرستان به محل و مسیر تردد قاچاقچیان اعزام پس از تعقیب و مراقبت های لازم 4 دستگاه کامیون کشنده متعلق به قاچاقیچیان را شناسایی و توقیف که جهت بررسی بیشتر به داخل یگان انتقال دادند.

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت:در بررسی های دقیق کارشناسان پلیس مشخص شد، قاچاقچیان لوازم و قطعات ماشین آلات سنگین را به صورت قاچاق به کشور وارد وبا انتقال آن به استان های مرکزی کشور اقدام به مونتاژ و سپس اقدام به فروش غیر قانونی آن می کردند.

 

سردار جعفری اذعان داشت: در بازرسی از کامیون های توقیفی قطعات و لوازم 4دستگاه ماشین آلات سنگین راه سازی کشف ودر این زمینه 4متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان مربوطه 500میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار