معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تابناک-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: بخشش و کمک مؤمنانه در زندگی بسیار اثر بخش است و موجب نزدیکی بیشتر به پروردگار متعال می‌شود.
کد خبر: ۹۶۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸ 28 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، علی رئوفی در رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس، با تبریک سالروز ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی "علیه السلام" ، از نهادهای مشارکت کننده در رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: حضرت امام حسن مجتبی علیه "السلام" اسوه کمک‌های مؤمنانه هستند و باید در این راه سیره این امام همام را الگوی خود قرار دهیم.

 

وی ادامه داد: بخشش و کمک مؤمنانه در زندگی بسیار اثر بخش است و موجب نزدیکی بیشتر به پروردگار متعال می‌شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه هرکس به مردم نزدیک تر است، به خدا نزدیک تر است، افزود: راز ماندگاری سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ارتباط خوب و نزدیک ایشان با مردم بوده است.

 

رئوفی، تحریم‌ و جنگ اقتصادی را آخرین حربه دشمنان برای ضربه زدن به ملت ایران دانست و تصریح کرد: ملت ایران اسلامی با هدایت های مقام معظم رهبری و حضور سردارانی که در کنار تأمین امنیت و حراست از کشور، در جنگ اقتصادی نیز به کمک مردم آمده‌اند، قطعا پیروز نبرد اقتصادی با دشمنان خواهد شد.

وی گفت: این رزمایش های همدلانه در راستای کمک‌های مؤمنانه باید تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار