مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان اصفهان گفت: در ماه رمضان امسال در قالب رزمایش احسان رمضان ۵۰۰ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم و بین اقشار ضعیف و آسیب دیده از دوران کرونا توزیع می شود که توزیع ۲۰ هزار بسته از آنها از امروز در اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۹۶۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹ 28 April 2021

تورج حاجی رحیمیان با بیان اینکه این بسته ها توسط ۲۰۰ جهادگر در استان اصفهان توزیع می شود، افزود: از ابتدای دوران شیوع ویروس کرونا تا کنون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هفت میلیون بسته معیشتی و حمایتی بین مردم توزیع کرده و تا پایان این دوران حمایت از اقشار محروم ادامه دارد.

حاجی رحیمیان با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تا کنون فعالیت های گسترده ای در جهت محرومیت زدایی داشته است، اظهار داشت: یکی از فعالیت های مهم آن که توسط بنیاد احسان و در مناسبت های مختلف انجام می شود توزیع بسته های حمایتی بهداشتی، لوازم التحریر و معیشتی است.

وی با اشاره به اینکه توزیع بسته های معیشتی و حمایتی فارغ از کارهای بنیاد برکت از جمله در تولید واکسن کرونا و طرح های اشتغالزایی برای محرومان است، تصریح کرد: با اجرای این طرح و ایجاد فرصت شغلی تلاش می شود تا نیازی به بسته معیشتی نداشته باشند.

وی اظهار امیدواری کرد که علاوه بر یک نوبت دیگر توزیع بسته های معیشتی در ماه رمضان، اصفهان در زمینه واکسیناسیون علیه کرونا نیز از استان های پیشرو باشد. 

به همت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، ۵۰۰ هزار بسته معیشتی جهت توزیع در ماه مبارک رمضان به مناطق محروم کشور ارسال شد. این بسته ها شامل برنج، روغن، ماکارونی و حبوبات است و توسط گروه های جهاد همکار ستاد اجرایی توزیع می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار