یادداشت دکتر محسن رضایی به مناسبت هشتم اردیبهشت سالروز شهادت حسن شفیع زاده دلاور آذربایجان؛
دکتر محسن رضایی به مناسبت هشتم اردیبهشت سالروز شهادت حسن شفیع زاده دلاور آذربایجان طی یادداشتی در سالروز شهادت حسن شفیع‌زاده، یاد آن مجاهد یگانه و ۱۵۰۰ شهید توپخانه سپاه را گرامی می‌دارم، شهیدانی که ثمره اعتماد به جوانان در میدان را با دستاوردهای خود، در تاریخ ثبت کردند
کد خبر: ۹۶۰۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴ 28 April 2021

حسن_شفیع‌زاده»، سه سال از من جوان‌تر بود. جوانی که در ۲۲ سالگی به سپاه پیوست و پس از حمله ارتش عراق، همراه با آقا« سمهدی_باکری» و دلاورمردان آذربایجانی، به جنوب آمد. 

 

 

سپاه برای عملیات‌های خود، نیاز به آتش توپخانه داشت. شهید «حسن طهرانی مقدم»، با توپهای غنیمت گرفته شده از عراق، توپخانه سپاه را تاسیس کرد و تا سال ۱۳۶۲ که ماموریت تاسیس یگان موشکی زمین به زمین سپاه را به وی واگذار کردم، این مسئولیت را عهده دار بود.

 

 

شفیع زاده بعد از طهرانی مقدم، با لیاقت و هوشمندی بسیار، فرماندهی توپخانه سپاه را عهده دار شد و تا هشتم اردیبهشت ۱۳۶۶ که پاداش مجاهدتهایش را از خدای متعال گرفت، ۶۰ گردان توپخانه مقتدر و قابل اتکا را برای رزمندگان اسلام تشکیل داد. 

 

 

در سالروز شهادت حسن شفیع‌زاده، یاد آن مجاهد یگانه و ۱۵۰۰ شهید توپخانه سپاه را گرامی می‌دارم، شهیدانی که ثمره اعتماد به جوانان در میدان را با دستاوردهای خود، در تاریخ ثبت کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :