در آیین افتتاح طرح احسان رمضان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان اصفهان مطرح شد
امام جمعه اصفهان در آیین افتتاح طرح احسان رمضان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان اصفهان بر ضرورت تداوم حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۶۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲ 28 April 2021

به گزارش تابناک، امام جمعه اصفهان در آیین افتتاح طرح احسان رمضان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان اصفهان گفت: این طرح مواسات یک طرح بسیار عظیم و اسلامی است.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد با اشاره به ضرورت احسان و نیکوکاری به ویژه در شرایط سخت کرونایی عنوان کرد: مقام معظم رهبری کرونا را بلایی عظیم دانستند اما در عین حال این اثر خوب را داشت که مواسات و همدردی و صدقه و کمک را بیش از گذشته در میان مردم کشور و به خصوص در میان مردم اصفهان اشاعه داده است .


وی تاکید کرد:۱۵ ماه رمضان مصادف با میلاد کریم اهل بیت علیه السلام که بهترین و بالاترین نمونه احسان و نیکوکاری است انتخاب شده که در این روز به تبعیت از امام حسن مجتبی این حرکت انسان دوستانه صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان اظهار امیدواری کرد: چنین حرکت هایی که بر گرفته از روحیه احسان است باید افزایش یابد و تلاش شود جدا از فضای ماه رمضان در سایر روزهای سال هم در راستای بهبود اوضاع نیازمندان پایدار بماند .

طباطبایی نژاد افزود: برکات این نهادها در گرفتارهایی که بوجود می آید به خوبی مشخص می شود.

وی با قدردانی از مردم اصفهان، تاکید کرد: مردم این استان در کمک رسانی به محرومان و در جهت اجرایی کردن دستورات رهبر انقلاب اسلامی پیشقدم هستند و در چند سال اخیر در حوادث مختلف مانند سیل و زلزله و همچنین دوران کرونا و آزادسازی زندانیان مالی و غیر عمد کارهای بزرگی انجام دادند.

آیت الله طباطبایی نژاد اضافه کرد: سال گذشته در ۲ ماه حدود پنج میلیارد تومان برای آزاد کردن ۲۵ نفر در اصفهان توسط مردم و خیران جمع آوری شد.

وی با اشاره به فعالیت بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ خیریه کوچک و بزرگ در استان اصفهان، تصریح کرد: چنین چیزی در سایر استان ها وجود ندارد و روحیه کمک رسانی مردم اصفهان یکی از برکات دوران کرونا بشمار می آید.

وی با بیان اینکه اصفهان بر خلاف تصور عده ای از استان های کمتر برخوردار است، اظهار داشت: بخشی از استان، برخوردار اما بخش عمده ای از آن کویری است و به کمک و مساعدت نیاز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار