کد خبر: ۹۶۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰ 28 April 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار امروز نیروی انتظامی مازندران به این شرح است:


انهدام باند قاچاق سلاح در "آمل"
فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام یک باند قاچاق سلاح در استان و کشف 21قبضه کلت جنگی در عملیات مشترک پلیس امنیت عمومی شهرستان "آمل" و استان "آذربایجان غربی" خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار "مرتضی میرزایی" با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق سلاح و مهمات از همسایگان غربی کشور به داخل استان و شهرستان "آمل"، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان "آمل" متهمان به قاچاق سلاح را که اهل شرق کشور و ساکن استان "گلستان" بوده اند و در امر خريد و فروش سلاح و مهمات غيرمجاز فعاليت داشتند، شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: با هماهنگی قضائی، 3 متهم این پرونده در عمليات مشترک پلیس امنیت عمومی شهرستان "آمل و آذربایجان غربی" دستگير شدند.
این مقام انتظامی از کشف 21 قبضه کلت کمري جنگي به همراه 300 فشنگ در بازرسی از متهمان خبر داد و افزود: در این عملیات موتورسيکلت هندا فاقد پلاک متهمان نیز توقیف شد.
وی تصریح کرد: متهمان پس از تشكيل پرونده و اعتراف به بزه ارتکابی به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف 8 قبضه سلاح جنگی و 119 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در فروردین ماه سال 1400 در استان از آمادگی صددرصدی پلیس در برخورد با هرگونه ناامنی و قاچاق سلاح و مهمات خبر داد.#

----------------------------------------------------------

توقیف محموله 150 کیلویی مواد مخدر در ساری
فرمانده انتظامی استان مازندران از توقیف تریلی حامل 150 کیلو گرم مواد مخدر و دستگیری سوداگر مرگ در شهرستان "ساری" خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار" مرتضی میرزایی" درباره جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر با خودروی تریلی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان، خودروی مورد نظر را حین تردد در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان ساری شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی، خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 110 کیلوگرم حشیش و 40 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
سردار میرزایی از دستگیری قاچاقچی موادمخدر در عملیات پلیسی خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.#

----------------------------------------------------------

کشف میلیاردی سیم و کابل برق سرقتی در آمل
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف سیم و کابل برق سرقتی به ارزش 3 میلیارد ریال در طرح بازدید از مراکز خرید ضایعات خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " ذات الله رضوانی" در تشریح این خبر بیان داشت: به منظورپیشگیری و مقابله با سرقت های خرد و سرقت سیم و کابل برق و مخابرات، طرح بازدید از واحدهای صنفی خرید ضایعات در این شهرستان به اجرا در آمد.
وی افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی این فرماندهی با همکاری ماموران شرکت برق و مخابرات شهرستان از کلیه واحدهای صنفی خرید ضایعات بازدید کردند.
سرهنگ رضوانی از کشف 600 متر سیم و کابل برق و مخابرات، یک دستگاه موتورسیکلت و لوازم و ابزار آلات ساختمانی و تجهیزات خودرویی سرقتی مجموعاً به ارزشی بالغ بر 3 میلیارد ریال خبر داد .
فرمانده انتظامی شهرستان آمل،تصريح كرد: در این عملیات 10 واحد صنفی متخلف به علت عدم توجه به اخطارهای پلیس در خرید و فروش اموال سرقتی پلمب شدند.
فرمانده انتظامي آمل در پایان با بیان این که مقابله با سرقت از جمله اولویت های ماموریتی نیروی انتظامی است بر همکاری آحاد جامعه با نیروی انتظامی در این راستا تاکید کرد و از شهروندان خواست: در صورتی که اموال آنان طی این مدت به سرقت رفته با مراجعه به پلیس آگاهی نسبت به شناسایی و دریافت آن اقدام کنند.

----------------------------------------------------------

کشف 10 فقره سرقت سیم و کابل برق در نکا
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری2 سارق و کشف 10 فقره سرقت سيم و كابل برق در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل از شبکه های توزیع برق ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی این شهرستان 2 سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.
سرهنگ "عزیزی" خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 10 فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفي شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به نقش مشارکت شهروندان در برقراری امنیت اشاره کرد و به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را بلافاصله با شماره تماس110 به پليس اطلاع دهند.

----------------------------------------------------------

پلمپ 39 واحد صنفی متخلف در شهرستان بابل
فرمانده انتظامي شهرستان بابل از پلمپ 39 واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمد زمان شالیکار" در تشریح این خبر، اظهار داشت: در اجراي مصوبات ستاد ملی مقابله باکرونا طرح برخورد با تهدید کنندگان سلامت جامعه به مرحله اجرا در آمد.
وي افزود: در اجرای این طرح مأموران نظارت بر اماکن عمومی پليس امنیت عمومی با همکاری نمایندگان شبکه بهداشت و اداره صمت شهرستان از 682 واحد صنفی این شهرستان بازدیدکردند.
سرهنگ شالیکار از پلمب 39 واحد صنفی در این ماموریت خبر داد و تصریح کرد: همچنین به 113 واحد صنفی اخطار پلمب و به 376 واحد صنفی نیز تذکر داده شد.
فرمانده انتظامي شهرستان بابل درخاتمه ضمن تاکید بر تداوم تعطیلی واحدهای صنفی و مشاغل پرخطر تا پایان اعمال محدودیت های کرونایی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، تصریح کرد: با تهدیدکنندگان سلامت و ناقضان محدودیت های کرونایی برابر با قانون برخورد خواهد شد.

----------------------------------------------------------

کشف موتور سیکلت قاچاق غیر مجاز درساری
فرمانده انتظامي شهرستان ساری از کشف موتورسیکلت قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ناصر علی صفرپور" در تشریح این خبر، اظهار داشت: در اجرای طرح برقراری امنیت اجتماعی، برخورد با موتورسواران متخلف در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی، افزود: با تلاش ماموران پاسگاه شهداء شمال تجن یک دستگاه موتورسیکلت هوندا قاچاق که به صورت غیر مجاز در حال تردد در سطح شهر ساری بود شناسایی و توقیف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی موتورسیکلت کشف شده را 3 میلیارد ریال برآورد کرده اند .
سرهنگ صفرپور از تحویل موتورسیکلت مکشوفه به سازمان اموال تملیکی استان خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

----------------------------------------------------------

دستگیری سارق باغات و مزارع کشاورزی در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شناسايي و دستگيري سارق باغات و مزارع کشاورزی با 8 فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ "ناصر علی صفرپور" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی در ساری موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی شهداء تجن این فرماندهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق را شناسایی کردند .
وی، در ادامه تصريح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجويي‌هاي به عمل آمده به 8 فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی در یک ماه گذشته اعتراف کرد.
سرهنگ صفر پور در پايان ضمن هشدار به صاحبان باغات و مزارع کشاورزی از آنان،خواست: تا حد ممکن از قرار دادن وسایل و تجهیزات کشاورزی در مزارع و باغات خودداری کرده و آنها را در محلی امن قرار دهند.

----------------------------------------------------------

کشف 7 تن چوب قاچاق در بهشهر
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از كشف 7تن چوب قاچاق در از یک خودروی کامیونت خبر داد .
به گزارش پایگاه خبری پلیس،"سرهنگ حسن عنایتی گنجی" در تشریح این خبر بیان داشت : با هدف پیشگیری از قاچاق محصولات جنگلی طرح برخورد با قاچاقچیان چوب در دستور کار ماموران کلانتری 12 خلیل شهر قرار گرفت.
وي تصریح کرد: در اجرای این ماموریت ماموران گشت انتظامی کلانتری مذکود در حین اجرای این طرح به یک خودروی خاور حامل چوب مشکوک شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: ماموران در بازرسي از خودروی مذکور 7 تن چوب قاچاق که به صورت غیر مجاز از جنگل های این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر افزود: ضمن تحویل چوب های کشف شده به اداره منابع طبیعی، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر ، در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان هشدارها و آموزش هاي پليس را جدي گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سريعا با پليس 110 در ميان بگذارند.

----------------------------------------------------------

دستگیری اماکن خصوصی با 7 فقره سرقت در نوشهر
جانشین انتظامی شهرستان نوشهر از دستگيري سارق اماکن خصوصی و کشف 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ صدرا عبدی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در حوزه استحفاظی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .
جانشین انتظامی شهرستان نوشهر، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسی های همه جانبه سارق را شناسايي و دستگير کردند.
وی، تصریح کرد: متهم در تحقيقات و بازجویی بعمل آمده تاکنون به 7 فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اقرار کرد.
سرهنگ عبدی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم های مداربسته به هشدار های پلیس توجه کرده و هرگونه موارد مشکوک و مظنون را به پلیس 110 گزارش کنند.

----------------------------------------------------------

پلمب 37 واحدصنفی متخلف در جویبار
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از پلمب 37 واحد صنفی متخلف در اجراي طرح پيشگيري از شيوع ويروس كرونا خبرداد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، "سرهنگ غلامرضا جعفری" با اعلام این خبر، اظهار داشت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگيري از وقوع تخلفات و جرايم صنفي، طرح تشديد کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی در شهرستان اجرا شد.
وی افزود: در این طرح، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان از چندین واحد صنفی این شهرستان از جمله واحدهای صنفی سلامت محور بازدید کردند .
سرهنگ جعفری، از پلمب 37واحد صنفی متخلف بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و نداشتن مجوز قانونی در اجرای این طرح خبر داد و گفت: متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی جویبار ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های نظارتی و کنترلی صنوف و با توجه به گسترش بیماری کرونا از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی صنوف، موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

----------------------------------------------------------

دستگیری 3 سارق سیم برق در تنکابن
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق سیم برق با 22 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس" سرهنگ غلامحسین شعبانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد سیم برق درشهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی، تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری نشتا با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان در حین فروش سیم های سرقتی دستگیر و از آنان مقادیر زیادی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.
سرهنگ شعبانی همچنین اظهار داشت: متهمان در بازجویی به عمل آمده تاکنون به 22 فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع در این شهرستان اعتراف کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند،از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را ازطریق تلفن 110 به مركز فوريت هاي پليس اطلاع دهند.

----------------------------------------------------------

پلمب 37 واحدصنفی متخلف در جویبار
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از پلمب 37 واحد صنفی متخلف در راستاي اجراي طرح پيشگيري از شيوع ويروس كرونا خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، "سرهنگ غلامرضا جعفری" با اعلام این خبر، اظهار داشت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگيري از وقوع تخلفات و جرايم صنفي، طرح تشديد کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی در این شهرستان اجرا شد.
وی افزود: در این ماموریت، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان از چندین واحد صنفی این شهرستان از جمله واحدهای صنفی سلامت محور بازدید کردند .
سرهنگ جعفری، از پلمب 37واحد صنفی متخلف بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و نداشتن جواز کسب در اجرای این طرح خبر داد و گفت: متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی جویبار ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های نظارتی و کنترلی صنوف و با توجه به گسترش بیماری کرونا از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی صنوف، موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

----------------------------------------------------------

پلمپ 25 واحد صنفی متخلف در رامسر
جانشین انتظامی شهرستان رامسر از پلمب 25 واحد صنفی متخلف در اجرای طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،" سرهنگ "مجتبی خانپور"در تشریح این خبر گفت: در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، طرح بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی در سطح شهرستان به اجرا در آمد.
وی، افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره صمت و اتاق اصناف از واحدهای صنفی این شهرستان بازدید کردند.
سرهنگ خانپور با اشاره به بازديد از 145واحد صنفي این شهرستان طی هفته گذشته، تصريح كرد: در اين طرح 25 واحد صنفي به دليل عدم توجه به اخطارهاي داده شده پلمب و به 19 واحد صنفی متخلف نیز اخطار پلمب داده شد.
جانشین انتظامي رامسر در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان به خصوص اصناف و بازاریان با پلیس، اظهار داشت: تلاش پليس در كنار ساير ادارات و سازمان ها به منظور حفظ امنيت و سلامتي شهروندان تا قطع كامل زنجيره ويروس كرونا ادامه خواهد يافت.

----------------------------------------------------------

آزاد سازی بستر رودخانه بابلسر
فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر از تخریب و آزاد سازی ساخت و ساز های غیر مجاز در بستر رودخانه این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ"حسین زارع" در تشريح اين خبر گفت: در پي شكايت شرکت آب منطقه ای استان مازندران مبني بر اينكه افراد با احداث بنا های غیرمجاز اقدام به تصرف بستر رودخانه در این شهرستان كرده اند مراتب در دستور كار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: در اجرای این ماموریت و به منظور منابع آبی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و همچنین بروز خسارت های ناشی از حوادث غیر مترقبه، طرح آزاد سازی بستر رودخانه این شهرستان به اجرا در آمد .
سرهنگ زارع با اشاره به اینکه اجرای این طرح با هماهنگي های قضايي و حضور دستگاه ها و ادرات مرتبط همراه بود آن را از جمله مطالبات مردمی در این شهرستان برشمرد.
فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر در پایان با تاکید بر گسترش تعاملات و مشاركت سازمان ها و نهادهاي مربوطه در برقراري نظم و امنيت،اظهارداشت: پليس براي پيشگيري از بروز هرگونه ناامني و هنجار شكني، تمهيدات لازم را بكار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار