مسوول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به افزایش قیمت چهار نوع نان اصلی در استان گفت: قیمت نان‌های سنتی، فانتزی و محلی هم در استان ۱۷ تا ۱۸ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۹۶۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳ 28 April 2021

قیمت نان سنتی و فانتزی در استان سمنان ۱۷ درصد افزایش یافت

 

به گزارش تابناک سمنان روح‌الله حامدی  ابراز داشت: افزایش قیمت نان در سراسر استان سمنان بر اساس دستورالعمل تصویب شده در ستاد تنظیم بازار استان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: نانوایی‌ها به علت بالابودن هزینه‌ها، مکرر برای افزایش قیمت نان درخواست داشتند و بر همین اساس افزایش قیمت فقط مربوط به پخت نان است و تغییری در قیمت آرد ایجاد نشد.

حامدی بیان کرد: تغییری در وزن نان با توجه به افزایش قیمت نان در نظر گرفته نشده و وزن چانه تعیین شده برای چهار نوع نان اصلی شامل لواش ۱۷۰ گرم، نان بربری ۵۱۰ گرم، نان تافتون ۳۲۵ گرم و نان سنگک ۴۸۰ گرم است.

وی یادآور شد: بر اساس مصوبه  کارگروه تنظیم بازار استان سمنان نان لواش یارانه‌ای از قیمت  ۲۵۰ تومان به ۳۰۰ تومان و نیمه یارانه‌ای از ۳۵۰ تومان به ۴۰۰ تومان و نان  بربری یارانه‌ای از ۷۵۰ تومان به ۹۰۰ تومان  و نیمه یارانه‌ای از یکهزار تومان به یکهزار و ۱۵۰ تومان افزایش یافت.

حامدی خاطرنشان کرد: نان تافتون یارانه‌ای از قیمت ۵۰۰ تومان به ۶۰۰ تومان و نیمه یارانه‌ای از ۶۰۰ تومان به ۷۰۰ تومان افزایش یافت.

وی اظهار داشت: نان سنگک ساده یارانه‌ای با افزایش قیمت از یکهزار و ۱۵۰ تومان به یکهزار و ۳۵۰ تومان و نیمه یارانه‌ای از یکهزار و ۵۰۰ تومان به یکهزار و ۶۵۰ تومان به دست مردم می‌رسد.

مسوول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: بر اساس تقاضای مشتری برای استفاده از کنجد در نان قیمت آن افزایش می‌یابد.

۸۰۷ واحد نانوایی یارانه پز و آزادپز در استان سمنان فعالیت دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار