سخنگوی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان از افزایش بستری‌های فعلی این استان به 462 نفر خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲ 28 April 2021

مبتلایان سمنان از 35 هزار نفر گذشتند/چهاررقمی شدن فوتی های کرونا در استان

 

به گزارش تابناک سمنان حبیب الله خجسته پور با اشاره به روند افزایشی شیوع کرونا در کشور و استان اظهار کرد: شمار مبتلایان استان از 35 هزار و 332 نفر رسیده است.

وی با اشاره به مرگ پنج فوتی دیگر در بیمارستان‌های استان طی شبانه‌روز گذشته اضافه کرد: با جان‌باختن این پنج نفر، شمار فوتی‌های کروناویروس از ابتدای بحران کرونا تا کنون چهار رقمی شده و به 1009  نفر رسید.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از شناسایی 248 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: با شناسایی این بیماران مجموعه کل مبتلایان به کرونا در دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود از مرز 35 هزار نفر نیز گذشته است.

جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا دراستان ضمن هشدار در خصوص لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از عموم شهروندان استان خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و اجتناب از هرگونه دورهمی و سفر، مدافعان سلامت را در کنترل این همه‌گیری یاری دهند.

خجسته‌پور از ترخیص 42 بیمار کرونایی پس از کسب سلامتی در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: تاکنون افزون بر 9 هزار 224 نفر پس از بازیابی سلامتی خود با حال عمومی مناسب از بیمارستان‌های هر دو دانشگاه استان ترخیص شدند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ضمن تاکید بر لزوم افزایش سطح رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی از سوی ستاد مقابله با کروناویروس از مسوولان ذی‌ربط خواست با متخلفین احتمالی برابر قوانین برخورد شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار