رئیس اتحادیه نانوایان کرج گفت: عدم کیفیت آرد با نظارت درست نمی شود.
کد خبر: ۹۵۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴ 28 April 2021

به گزارش «تابناک البرز» چند وقتی است که شهروندان کرج از عدم کیفیت نان گلایه دارند اما این گلایه ها به نانوایان راه را به جایی نبرده است. از طرفی چند نرخی بودن نان نیز مشکل دیگری است که شهروندان با آن مواجه هستند.
نصیری، رئیس اتحادیه نانوایان کرج در این باره با بیان این که بیست رقم آرد در بازار وجود دارد که کیفیت آن متفاوت است، گفت: الان کیفیت آرد مطلوب نیست و معمولی است.

او افزود: در تمام استان ها این مشکل وجود دارد اما در بعضی نقاط قیمت نان بیشتر شده بنابراین کیفیت آن نیز بهتر است.

نصیری با بیان این که نرخ خمیر مایه به چهل هزار تومان رسیده است، گفت: چند روز گذشته بعضی از نانوایان اعلام تعطیلی کرده اند زیرا کارگر با حقوق کم کار نمی‌کند.

او افزود: شاطر روزانه بیشتر از صد و بیست هزار تومان دریافت نمی‌کند درحالی که دستمزد یک کارگر روزانه دویست هزار تومان است.

رئیس اتحادیه نانوایان کرج گفت: ماه هشتم سال ۹۸ قیمت نان افزایش پیدا کرده و از آن موقع بدون تغییر مانده است.او افزود: اختصاص آرد با کیفیت به نان دولتی در اختیار اتحادیه نیست و مسئولان کشوری باید در این زمینه ورود کنند.
نصیری گفت: اجازه نمی‌دهند نان به قیمت واقعی برسد بنابراین برخی تخلفات صنفی اتفاق می‌افتد.

او درخصوص چند نرخی بودن نان و کاهش کیفیت آن افزود: حق با نانوایی است و نانوایان هم معترض هستند.
رئیس اتحادیه نانوایان کرج با بیان این که کار با نظارت درست نمی‌شود و من این را همه جا اعلام کرده ام، گفت: نظارت به ما ارتباطی ندارد و به استانداری و صمت مربوط است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار