تابناک- مدیر عامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتا 60 دستگاه کشنده (ترمینال تراکتور) مدرن و بروز دنیا به ناوگان حمل و نقل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء در ترمینال یک و یال شرقی ترمینال دو بندر شهید رجایی جهت افزایش خدمات دهی افزوده می شود.
کد خبر: ۹۵۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ 28 April 2021

مهدی قائم مقامی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار تابناک در بندرعباس، اظهار کرد: خرید 60 دستگاه کشنده با سرمایه گذاری مستقیم این شرکت صورت می گیرد.

 

وی در ادامه به مزایای این سرمایه گذاری اشاره کرد و افزود: اشتغال زایی برای حداقل 170 نفر ، افزایش نرم عملیات تخلیه و بارگیری کشتی های کانتینری و انتقال سریعتر بارهای صاحبان کالا به محوطه های پشتیبانی جهت تحویل به مشتریان از مزایای الحاق این کشنده ها است.

 

 

مدیر عامل شرکت توسعه دریایی و بندری شرکت بتا، خاطر نشان کرد: توسعه کارآمد زیرساخت ها و تجهیزات، تامین منابع و بهینه سازی فرایندها و ساختارهای عملیاتی را از جمله راهکارهای لازم برای موفقیت در فضای رقابتی امروز است.

 

 قائم مقامی، بیان داشت: مدیریت و کارکنان این شرکت ارائه خدمات مورد درخواست را در بالاترین سطح کیفی با صرف کمترین هزینه و زمان ممکن، توام با رعایت تمامی استانداردهای جاری در بنادر دنیا را حق مسلم مشتریان خود می دانند.

 

 

نائب رئیس هیات مدیره شرکت بتاء انجام بهینه خدمات ارجاعی از سوی کارفرماها و خطوط کشتیرانی را علیرغم تمامی محدودیت های ناشی از تحریم ها و پاندمی کرونا، حاصل تلاش شبانه روزی همکاران شرکت بتاء دانست و ابراز امیدواری کرد: با ظرفیت سازی و سرمایه گذاری های شرکت، در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" نام گذاری شده این شرکت بتواند با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی کشور بتواند صدور گواهینامه های ویژه ترمینال تراکتورها و نیروهای جوان بومی را بکار گیرد.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار