مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان:
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان بر لزوم شناسایی گلوگاه‌های دچار مشکل، پیش از ورود به شرایط بحرانی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ 28 April 2021

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان بر لزوم شناسایی گلوگاه‌های دچار مشکل، پیش از ورود به شرایط بحرانی تاکید کرد.
 

به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، سید هادی حسینی بیدار در مانور سراسری آمادگی سیستم‌های تامین برق اضطراری که به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان با سراسر کشور برگزار شد با بیان اینکه با توجه به وضعیتی که امسال حادث شده است امکان نارسایی‌هایی متصور است، اظهارداشت: اگرچه ما هنوز هم به رحمت الهی در افزایش نزولات جوی امیدواریم، اما آمادگی‌ها به منظور مقابله با شرایط بحرانی از الزامات است.

حسینی بیدار با اذعان به اینکه البته بخشی از مشکلات شهر‌ها و روستا‌های ما، پیش از ورود به این شرایط در سال‌های گذشته مرتفع شد، عنوان کرد: نباید مردم در شرایط ویژه به دلیل قطعی برق، دچار قطعی آب نیز شوند.

وی با تاکید براینکه باید ضمن ارتباط مستمر با شرکت برق از بروز حادثه در برق برخی چاهها، ایستگاه‌های پمپاژ و تاسیسات حساس جلوگیری نماییم، گفت: ضروری است همکاران ما پیش از ورود به شرایط بحرانی، گلوگاه‌های دچار مشکل را شناساسیی نمایند.

حسینی بیدارهمچنین بر لزوم بهره گیری از نیروی‌های بسیج تاکید و بیان کرد: ازحالا باید با جدیت، تمامی پیگیری‌های لازم به منظور جلوگیری از شرایط خاص لحاظ شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان همچنین بر لزوم ساماندهی پمپ‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: همه ما باید شبانه روزی فعالیت نماییم تا ضمن عبور از شرایط بحرانی، افزایش رضایتمندی مشترکین را موجب شویم.

وی با بیان اینکه قطعی آب درهر نقطه باید ظرف کمترین زمان ممکن مرتفع شود، گفت: آبروی شرکت آب و فاضلاب آبروی همه مااست و نباید بگذاریم کوچکترین وقفه‌ای در ارائه خدمات به وجود آید. 

وی درنهایت عنوان کرد:همه ما تجربه شرایط بحرانی را داریم و به همین دلیل مدیران وکارکنان باید مشکل را در فضای مشکل حل نمایند.

لازم به ذکر است دراین نشست؛ جلوگیری از سرقت ترانس‌ها با همکاری فرماندارن، بخشداران و دهیاران، رسیدگی به تانکر‌های آبرسانی سیار، خریداری پمپ‌های جدید و بهره گیری از اعتبارات به منظور فرهنگسازی و اطلاع رسانی عمومی مورد بررسی قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار