نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی:
 نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی گفت: روشنایی و برق پایدار و جلوگیری از خاموشی‌ها به ویژه در فصل تابستان از مطالبات و خواسته‌های به حق شهروندان و روستاییان ۲ شهرستان دشت آزادگان و هویزه است.
کد خبر: ۹۵۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸ 28 April 2021

 نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی گفت: روشنایی و برق پایدار و جلوگیری از خاموشی‌ها به ویژه در فصل تابستان از مطالبات و خواسته‌های به حق شهروندان و روستاییان ۲ شهرستان دشت آزادگان و هویزه است.

قاسم ساعدی چهارشنبه در جلسه بررسی و رفع مشکلات برق،‌روشنایی شهرستان های دشت آزادگان و هویزه در محل اداره برق شهرستان هویزه با حضور مدیر عامل شرکت توزیع برق استان و مسئولان شهرستانی بیان کرد: باتوجه به رسیدن فصل تابستان و گرمی هوا در استان خوزستان ضروری است تدابیری اتخاذ شود تا از بروز معضلات در فصل تابستان جلوگیری شود.

وی گفت: مرزی بودن۲ شهرستان دشت آزادگان و هویزه و گرمای شدید نگاه ویژه استانی را در جهت رفع مشکلات در بخش برق را می طلبد.

ساعدی با اشاره به وسعت شهرستان هویزه و لزوم اعطای تجهیزات لازم به اداره برق این شهرستان ادامه داد: از جمله تجهیزات موردنیاز ترانسفور به اداره برق این شهرستان برای جلوگیری از بروز معضلات خاموشی در این منطقه است.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شهرستان دشت آزادگان تعداد روستاها زیاد است به همین دلیل برای تامین برق این مناطق در فصل گرما باید تصمیم گیری جدی شود، برای تامین برق شهرهای کوت و ابوحمیظه تامین ترانسفور ضروری است.

وی گفت: درخواست تخصیص پایه های برق و تجهیزات دیگر روشنایی برای ۲ شهرستان دشت آزادگان و هویزه را داریم به دلیل اینکه اکثر پایه های برق موجود در ۲ شهرستان فرسوده هستند و باید قبل از بروز هر مشکلی اقدام شود.

وی با تاکید بر رفع مشکل روشنایی شهر رفیع باتوجه به مرزی بودن آن ادامه داد: رفع مشکلات روشنایی مناطق تازه تاسیس و مناطقی که در دایک مرزی شهرستان قرار دارند از دیگر مطالباتی است که از شرکت توزیع برق استان داریم.

ساعدی افزود: تقاضا داریم که سامانه ۱۲۱ برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به شهروندان شهر ستان های دشت آزادگان و هویزه در خوص خاموشی ها و اطاع رسانی وضعیت برق این مناطق راه اندازی شود.

وی با تاکید بر رفع مشکل روشنایی پاسگاه های مرزی ۲ شهرستان ادامه داد: اجرای طرح جهادی نصب ترانسفورماتور در سطح شهرستان دشت آزادگان و هویزه به منظور تقویت ولتاژ، افزایش ظرفیت شبکه، تعویض ترانسفورماتورهای معیوب و پایداری برق و جلوگیری از خاموشی و قطع برق بویژه در فصل تابستان در ان مناطق حائز اهمیت است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق خوزستان در ادامه این نشست بیان کرد: پیگیری های خوبی از سوی مجلس برای تامین تجهیزات برق برای شهریها جنوبی و غربی استان انجام گرفته است.

علی خدری افزود: نهایت تلاش را برای تامین تجهیزات برق برای این ۲ شهرستان خواهیم داشت تا شاهد کمترین مشکل و خاموشی برق در این مناطق باشیم.

پیش از این مسئولان در سد کرخه اعلام کردند که به دلیل خشکسالی و کاهش آورد رودخانه کرخه در سال جاری میزان تولید برق از سوی این سد به عنوان یکی از منابع مهم تولید برق در استان و کشور رو به کاهش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار