رزمایش توزیع پنج هزار بسته معیشتی با عنوان اطعام مهدوی عصر روز سه‌شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، جمعی از فرماندهان سپاه و مسوولان استان در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹ 28 April 2021

رزمایش توزیع پنج هزار بسته معیشتی اطعام مهدوی روز سه‌شنبه در شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و آغاز دهه اکرام و اطعام نیازمندان با هدف کمک به نیازمندان خوزستان در ماه رمضان برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان در این آیین گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا یکی از دغدغه‌های ما در ماه‌های گذشته وضعیت معیشتی مردم بود که خوشبختانه با فرمان رهبر معظم انقلاب نهضت کمک‌های مومنانه آغاز شد و ما نیز این مسیر را ادامه دادیم.

جمال شیبه افزود: همزمان با حلول ماه مبارک رمضان در مجموعه کمیته امداد رویشی با عنوان "ایران همدل" آغاز شد که این رویش برای یک افطاری ساده نیازمندان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: این رویش و کمک معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته و علاوه بر بسته‌های معیشتی، یک میلیون پرس غذای گرم در ۲۷۳ آشپزخانه خوزستان پخت شده و با حضور نمایندگان بهداشت و رعایت پرتکل های بهداشتی بین نیازمندان توزیع می شود.

شیبه بیان کرد: امید است با مشارکت خیران، مردم سخاوتمند، گروه‌های جهادی، بسیج و سپاه ۱۷۰ هزار بسته معیشتی دیگر نیز بین نیازمندان توزیع کنیم.

وی گفت: همچنین قرار است با کمک خیران و سایر مجموعه‌های حمایتی تا پایان ماه مبارک رمضان دیگر هیچ یتیمی در سطح خوزستان بی حامی باقی نماند.

برچسب ها: جمال شیبه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار