مهدی محمدی در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته ۴ نفر در استان بر اثر ابتلا قطعی به کرونا جان باختند.
کد خبر: ۹۵۹۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸ 28 April 2021

مهدی محمدی در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۹۱ مورد بیمار مثبت بستری و ۲۸۵ بیمار مثبت سرپایی شناسایی شدند.

وی افزود: تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته شامل ۴ نفر در استان کرمانشاه و مجموع جان باختگان به ۱۶۶۱ نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه خاطر نشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۲ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و خوشبختانه ۱۹۹ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص وهم اکنون ۷۸۶ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

لازم به ذکر است که با توجه به حاد شدن شرایط دوباره فراگیری کرونا در موج چهارم خود در کرمانشاه، عصر دیروز آژیر خطر و هشدار در خیابان این شهر به صدا درآمد و از مردم خواسته شد که برای حفظ سلامت خود و همشهریان از تردد‌های غیر ضروری پرهیز و توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند. این برنامه به منظور حساس سازی همشهریان نسبت به خطرات شیوع و فراگیری ویروس کرونا، صورت گرفت.

گفتنی است این برنامه در دو روز آتی در خیابان مدرس و شهرک مسکن استمرار خواهد داشت. استفاده از زبان نمایش از راهکار‌های ترغیب مردم به رعایت توصیه‌های بهداشتی است که در این برنامه مورد توجه قرار گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار