اختصاصی تابناک کهگیلویه و بویراحمد
شواهد و قرائن اینگونه نشان می دهد که پروژه احداث نیروگاه سیکل ترکیبی که یکی از پروژه های اولویت دار شهرستان کهگیلویه محسوب می شود ، مدت زیادی است که به خواب فرو رفته است و عملا هیچگونه فعالیتی ندارد ! اما در این بین نکته بسیار متاثر کننده ، انتقال تجهیزات مربوط به سوله این پروژه از محل احداث به سمت تهران است !
کد خبر: ۹۵۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴ 28 April 2021

بسیاری بر این عقیده هستند ، حدود 1 سال اخیر رکود بسیار شدیدی بر اجرای پروژه های مهم شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده حاکم شده و عملا آنگونه که انتظار می رفت این پروژه ها نتوانسته اند مانند سال های گذشته فعال باشند .
شواهد و قرائن اینگونه نشان می دهد که پروژه احداث نیروگاه سیکل ترکیبی که به قول فرماندار کهگیلویه "۵ اولویت توسعه کهگیلویه از نظر فرماندار" یکی از پروژه های اولویت دار این شهرستان محسوب می شود ، مدت زیادی است که به خواب فرو رفته است و عملا هیچگونه فعالیتی ندارد ! اما در این بین نکته بسیار متاثر کننده ، انتقال تجهیزات مربوط به سوله این پروژه از محل احداث به سمت تهران است ! 
بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، همچنین بر اساس گفته های رانندگان انتقال دهنده این تجهیزات (همانگونه که در فیلم مشاهده می شود ) قطعات احداث سوله این نیروگاه در حال انتقال به تهران است ! 
ماجرای انتقال توربین پروژه نیروگاه پادوک که در کشور ایتالیا ساخته شده است به پروژه ای در یکی از استان های شمال غربی کشور هم قبل از این در تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، منتشر شد . هر چند اطلاعات خبرنگار تابناک دقیق و هنوز هم بر صحت آن پافشاری می شود اما برخی مسئولین این موضوع را رد کردند و اعلام شد که چنین چیزی امکان ندارد !"شایعه یا واقعیت ؟ توربین نیروگاه سیکل ترکیبی دهدشت تغییر مسیر می دهد؟ "
یکی از نکات تاسف برانگیز در خصوص پروژه های شهرستان های چهارگانه این است که به نظر می رسد طی 1 سال اخیر این پروژه ها در خارج از استان و در محل تخصیص اعتبار و مراکز تصمیم گیری و اعمال نفوذ کلان کشور ، به نوعی به مشکل برخورد کرده اند !
در این بین فرماندار کهگیلویه که یکی از اولویت های 5 گانه شهرستان را نیروگاه سیکل ترکیبی عنوان کرده است و از لحاظ قانونی باید همه تلاش خود را برای توسعه حوزه تحت مدیریت خود انجام دهد ، حال موظف به توضیح کامل در خصوص وضعیت این نیروگاه است .
بی شک اکنون انتظاری که از نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی می رود این است که در صورت بی خبری از وضعیت نیروگاه سیکل ترکیبی ، با استناد به فیلم منتشره تابناک کهگیلویه و بویراحمد و همچنین خبر قبل در خصوص انتقال توربین این نیروگاه ، به صورت جدی و مطالبه گرانه از مسئولین پیگیر موضوع شده و اجازه پایمال شدن احتمالی حق و حقوق موکلین خود را ندهد .
ضمنا تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آمادگی انعکاس توضیح مسئولین در این خصوص را دارد .
فیلم / انتقال تجهیزات احداث سوله نیروگاه سیکل ترکیبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار