از سوی جمعیت هلال‌احمر:
با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر و رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور، طرح‌های نوین تشکیلاتی و تعلیماتی کانون‌های دانشجویی هلال احمردردانشگاه فرهنگیان رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹ 28 April 2021

در آئین رونمایی این طرح رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور، رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر، رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور و‌جمعی از مدیران فرهنگی حضور داشتند و مدیران عامل جمعیت هلال‌احمر استانها، معاونین جوانان و رؤسای دانشگاه فرهنگیان مراکز استان‌ها نیز بصورت ویدئو کنفرانس در این آئین شرکت کردند.

به گزارش تابناک همدان، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان در حاشیه این مراسم با اشاره به جذب، سازماندهی دانشجویان، تشکیل تیم، و نگهداری اعضا به عنوان فرآیند جاری در واحد‌های امور جوانان شعب هلال‌احمر، نقش کانون‌های دانشجویی هلال احمر دانشگاه‌ها را در این زمینه بسیار مفید قلمداد کرد.

وی با اشاره به فعال بودن کانون دانشجویی هلال‌احمر شهیدان باهنر ومقصودی در دانشگاه فرهنگیان گفت: این استان و برگزاری مانور‌ها و برنامه‌های مختلف از سوی دانشجویان عضو این کانون، بر ادامه همکاری‌های فی‌مابین تأکید کرد.

علی سنجربگی با اشاره به این نکته که فرماندهان مدیریت بحران زمان بحران، درمدارس معلم‌ها هستند، گفت: از آنجا که دانشگاه فرهنگیان معلمین فردای کشور را تربیت می‌کند، ارائه آموزش‌های امدادی به دانشجویان این دانشگاه، حرکتی اثربخش در زمینه آموزش‌های همگانی محسوب می‌شود.

وی در همین زمینه از طرح‌های نوین تشکیلاتی و تعلیماتی که امروز رونمایی شد، سخن گفت و افزود: بر اساس این تفاهم نامه، جمعیت هلال‌احمر با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان را مورد آموزش قرار می‌دهد.

سنجربگی افزود: در فاز بعدی این دانشجویان آموزش دیده، آموخته‌های خود رابه عنوان معلم و مربی با دانش‌آموزان در مدارس درقالب طرح دادرس به اشتراک می‌گذارند.

مدیرعامل هلال‌احمر همدان ایجاد سازوکار فرماندهی و مدیریت بحران در حوادث را از جمله پیامد‌های مثبت اجرای طرح‌های نوین تشکیلاتی و تعلیماتی دانشگاه فرهنگیان دانست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار