تابناک- سروان پاسدار امیر ارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در پیامی هفته کار و کارگر را به تلاشگران این عرصه مهم تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳ 28 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،متن پیام سروان پاسدار امیر ارسلان شهبازی بدین شرح است: 

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ

هفته کار و کارگر یادآور تلاش و کوشش مردان و زنان سخت‌کوش و بردباری است که با کمترین امکانات بیشترین خدمات را در عرصه کار و تلاش داشته‌اند و با همت خود به زندگی معنا و حرکت مضاعف می‌بخشند. 

 

بدون شک رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی کارآمد است که کارگران به عنوان ارزشمندترین و سودمندترین قشر یک کشور هستند. 

 

از تلاش‌ها و کوشش‌های کارگران و کارفرمایان عزیز در سراسر استان که در این شرایط حساس و سخت که تحریم‌های ظالمانه مستکبران عالم و از طرفی شیوع ویروس منحوس کرونا و مشکلات معیشتی و با همه این مشکلات در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) جهت رونق تولید و اقتصاد کشورمان گام برداشته‌اند تقدیر، تشکر و خداقوت عرض می‌نمایم. 

 

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در این راستا در نقش حمایت از این قشر زحمت‌کش و در جهت تحقق شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری با تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی و کارگروه رفع موانع تولید، توزیع بیش از 60 هزار بسته معیشتی در سراسر استان، راه‌اندازی صندوق خیریه سردار شهید قاسم سلیمانی، ساخت و تجهیز ساختمان سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و برگزاری شیفت ایثار با همکاری مدیران محترم صنایع و کارخانجات جهت ارائه خدمت به این قشر زحمت‌کش در کنار آنها بوده‌است.

 

 اینجانب ضمن تبریک هفته کار و کارگر به تمامی جامعه کارگری آرزوی سلامتی، سربلندی و پیروزی برای تمامی این قشر سخت‌کوش را دارم.

سروان پاسدار امیر ارسلان شهبازی

رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان

 

انتهای پیام/ر

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار