علیرضا حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان صحنه گفت: شمار بستری‌های کرونایی در بیمارستان "دکتر معاون" این شهرستان به ٣١ نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۵۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳ 28 April 2021

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: وضعیت شهرستان صحنه از جهت بیماری کرونا قرمز است در همین راستا از ۱۸ فروردین ماه محدودیت‌های خود را با توجه به شرایط شهرستان آغاز کرده ایم.

وی افزود: بر اساس پروتکل‌های تدوین شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در شهرستان صحنه تمام گروه‌های شغلی دو، سه و چهار تعطیل می‌ باشند و تنها گروه شغلی یک و دستگاه‌های خدمات رسان به فعالیت خود ادامه می‌دهند، همچنین تمامی مراکز گردشگری و تفریحی شهرستان تعطیل می‌باشند.

فرماندار شهرستان صحنه تصریح کرد: برپایی مراسم شادی، عزا، همایش‌ها و گردهمایی‌ها به طور کلی ممنوع می‌باشد و جهت جلوگیری از برگزاری مراسم ختم، مسیر آرامستان‌ها را مسدود کرده‌ایم، کارکنان ادارات نیز به جز ادارات خدمات رسان به صورت شیفتی در حال فعالیت هستند.

این مسئول تعداد بستری‌های مبتلا به کرونا در بیمارستان "دکتر معاون" صحنه را حدود ۳۱ نفر اعلام کرد و گفت: تا کنون ۶۶ نفر فوت بر اثر ابتلا به کرونا داشته ایم، اما در ۲۴ ساعت گذشته هیچ موردی از فوت بر اثر کرونا در شهرستان ثبت نشده است.

وی بیان کرد: وضعیت شهرستان از نظر بیماری کرونا نسبت به روز‌های پیشین تا حدی به ثبات رسیده است که این امر نتیجه همکاری قابل قبول اصناف، بازاریان و مردم با ستاد کرونا شهرستان بوده است، امید داریم طی روز‌های آتی آمار مبتلایان کاهش یافته و اوضاع بهبود یابد تا هر چه سریع‌تر محدودیت‌ها برداشته شود و فشار‌های اقتصادی ناشی از تعطیلی‌ها نیز کاهش یابد.

حیدری در پایان تاکید کرد: انجام نمونه گیری و تست کرونا در شهرستان صحنه همچنان ادامه دارد و تا کنون حدود ۶۷۰۰ نمونه گیری به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار