درسفر مدیرکل کمیته امداد هرمزگان به شهرستان میناب؛
تابناک-کمیته امداد با مشارکت خیرین و همکاری مرکز نیکوکاری صاحب الزمان (عج) در قالب پویش «ایران همدل» تعداد یک هزار و 500 سبد معیشتی بین نیازمندان شهرستان میناب توزیع کرد.
کد خبر: ۹۵۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷ 28 April 2021

به گزارش تابناک از میناب ؛ جلیل تراهی ، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در سفر به شهرستان میناب از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شهرستان میناب خبر داد و گفت: در راستای پویش ایران مهربان ، کمیته امداد با همکاری خیرین و مرکز نیکوکاری صاحب الزمان (عج)، تعداد یک هزار و 500 سبد معیشتی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان میناب اهدا نمود.
تراهی ارزش هر سبد معیشتی را 500 هزارتومان اعلام کرد و افزود: اقلام موجود در هر سبد معیشتی شامل برنج، مرغ ، روغن، شکر و حبوبات بوده که در مجموع مبلغ 750 میلیون تومان برای تهیه این سبدها هزینه گردیده است.
این مسئول در ادامه به نقش مؤثر کمک های مردمی در برنامه‌های کمیته امداد در جهت رفع مشکلات نیازمندان اشاره و گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا، اقشار آسیب‌پذیر و کم برخوردار جامعه، بیش از پیش با مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می کنند لذا افراد خیر و نیکوکار و نهادهای حمایتی می‌توانند از طریق هم‌افزایی منابع و امکانات در این روزهای سخت کرونایی، حامی و یاری گر خانواده‌های نیازمند باشند.
همچنین مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با فرماندار شهرستان میناب دیدار و به موضوعات اشتغال، تسهیلات کارآفرینی مددجویان این نهاد به بحث و گفتگو پرداختند که مجید سلحشور، فرماندار شهرستان میناب ضمن قدردانی از فعالیت های کمیته امداد در امر خدمت رسانی به محرومین و قشر ضعیف جامعه و همچنین فراهم سازی زمینه اشتغال و خود کفایی مددجویان گفت: توجه به کرامت انسانی با ارزشترین قشر جامعه یعنی محرومین باید سرلوحه قرار گیرد.
شایسته ذکر است دیدار با امام جمعه اهل سنت کلاهی و نماینده خیرین اهل سنت، بازدید از طرح های کارآفرینی روستای دهو و دلجویی از خانواده ایتام از دیگر برنامه های سفر مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان به شهرستان میناب بوده است.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار