فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: ۳۰ هزار پرس غذای گرم در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ایلام توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ 28 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال شاکرمی  در حاشیه پخت و توزیع غذای گرم برای مددجویان کمیته امداد استان ایلام اظهار داشت: توزیع غذای گرم اولین مرحله از کمک های مومنانه سال جاری است که در تداوم برنامه های سال گذشته اجرا می شود.

وی افزود: فردا نیز سه هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و ۱۰ هزار کیسه آرد بین عشایر توزیع می شود و قراداد تامین آرد مورد نظر با کارخانه های تولید آرد منعقد شده است.

شاکرمی یادآور شد: گروه های جهادی محوریت اصلی اجرای این برنامه ها هستند و جوامع هدف هم از طریق کمیته امداد شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: سپاه بر اساس منویات مقام معظم رهبری همواره در کنار مردم و دستگاه های مختلف است و برای سال جاری نیز طرح های متنوعی در زمینه اشتغالزایی، محرومیت زدایی، ساخت مسکن محرومان و حمایت از ایتام و محسنین را با همکاری بهزیستی و کمیته امداد در دستور کار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام هم گفت: طرح ایران همدل با نام اطعام مهدوی با همکاری سپاه و گروه های جهادی در استان در حال انجام است.

قنبر موسی نژاد افزود: در مرحله نخست و در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط سپاه پخت شده است که ۲۵ هزار پرس آن توسط کمیته امداد بین مددجویان تحت پوشش این نهاد و پنج هزار پرس دیگر توسط گروه های جهادی بین سایر نیازمندان از پیش تعیین شده توزیع می شود.

وی با بیان اینکه پخت و توزیع ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در دستور کار است، اظهار داشت: در شب های لیالی قدر نیز پخت و توزیع توزیع غذای گرم بین نیازمندان با همکاری سپاه استان ادامه خواهد داشت.

موسی نژاد یادآور شد: همچنین تامین و توزیع ۳۲ هزار بسته معیشتی بین ۳۲ هزار خانوار در دستور کار است که به تدریج میان آنها توزیع خواهد شد.

وی تاکید کرد: توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حفظ شان و کرامت خانواده های نیازمند انجام می شود./م

بیشتر بخوانید: 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار