معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تابناک-معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: کار گران نماد کار و تلاش در جامعه هستند.
کد خبر: ۹۵۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶ 27 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، علی رئوفی در جلسه گرامیداشت روز کارگر، عنوان کرد: کارگران الگو و نماد کار و تلاش در جامعه هستند.

وی افزود: یکی از فلسفه های آفرینش انسان کار و تلاش است و رشد انسان ها در گرو این امر مهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: کار یکی از سیره های عملی امامان معصوم (ع)بوده و مولای متقیان حضرت علی علیه السلام کاررا تفریح بیان می کنند.

رئوفی با اشاره به آثار کار،خاطرنشان کرد: کار فقط برای حقوق و مزایا نیست و زمینه ساز تکامل انسان است و آمارهای که در بخش های مختلف اجتماعی وجود دارد انسان کارگر فردی سالم است.

وی تصریح کرد: جوامعی که از نیروی کار فعال و پویا برخوردار هستند جوامع سالم و روبه رشد هستند و با کمترین آسیب های اجتماعی مواجه هستند.

رئوفی خاطرنشان کرد: هرمزگان در بخش های مختلف صنعت، خدمات، تجارت، کشاورزی و... رو به رشد است و هر روز نیاز به نیروی کار در بخش های مختلف عمومی و تخصصی در حال افزایش است.

وی گفت: با توجه به روند رو به رشد و توسعه استان از هم اکنون باید برای کاهش مشکلات کارگران در سال های آینده برنامه ریزی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: باید به نحوی برنامه ریزی شود که حقوق و مزایای کارگران به موقع پرداخت شود و سپردن امور توسط دستگاه های اجرایی به پیمانکاران واجد الشرایط و صاحب صلاحیت بسیاری از مشکلات را در این زمینه مرتفع می کند.

انتهای پیام /

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار