پیام تبریک استاندارهمدان به مناسبت هفته کارگر
کد خبر: ۹۵۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶ 27 April 2021
پیام تبریک استاندارهمدان به مناسبت هفته کارگر

به گزارش تابناک همدان، متن این پیام به این شرح است.
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 بی تردید کارگران عزیز از نیرو‌های وفادار به نظام و انقلاب و قشر سودمند، مقتدر و مولد جامعه هستند که همواره در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و رشد، تعالی و شکوفایی کشور نقش ارزشمندی ایفا نموده اند و بدون شک رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور در تجلی استعداد‌ها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است.

 به‌یقین جامعه فهیم کارگری امروز نیز در شرایط حساس کنونی که پویایی تولید و شکوفاسازی اقتصاد ملی به دلیل تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان، اولویت اساسی کشور محسوب می‌شود، می‌کوشد تا با همان اراده سترگ و پرامیدتر از همیشه، راه پرافتخار گذشته را ادامه داده و به شکل شایسته‌ای نقش کلیدی خود را در راه تحقق شعار سال و بی‌اثر ساختن تحریم‌های ظالمانه ایفا نماید.

 اکنون نیز که شرایط شیوع بیماری کرونا، فعالیت‌های اقتصادی را متاثر ساخته، اما کارگران با تلاش و ایثار خود اجازه نداده‌اند چرخ‌های تولید متوقف و کشور دچار کمبود شود.

 اینجانب ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های زحمتکشان عرصه کار و تولید، فرارسیدن هفته کارگر را به همه کارگران شریف به‌ویژه کارگران عزیز و پرتلاش استان همدان تبریک عرض نموده و با ادای احترام به مقام شامخ این عزیزان، موفقیت، سلامتی و سربلندی روزافزون جامعه شریف کارگری را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

سید سعید شاهرخی
استاندار همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار