استاندار خوزستان با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران و رفع موانع سرمایه‌گذاری در استان گفت: جلوی پای سرمایه‌گذارانی که از نظر مالی و تعهد اخلاقی مورد تایید هستند باید فرش قرمز پهن کنیم.
کد خبر: ۹۵۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲ 27 April 2021

قاسم سلیمانی‌دشتکی روز سه‌شنبه در نشست بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در شهرستان ماهشهر، در محل استانداری بیان کرد:سرمایه‌گذاری در استان ، خود اشتغال زایی که یک مساله بسیار مهم و پر اهمیت است را به دنبال دارد از این رو باید شرایط حضور سرمایه گذاران را فراهم آوریم.

وی با تاکید بر توجه به مسایل قانونی برای جلب سرمایه‌گذاری گفت: دستگاه‌های نظارتی و اجرایی باید راه را برای سرمایه‌گذار باز کنند تا بتوانیم از این طریق اشتغالی زایی ایجاد کنیم.

استاندار خوزستان افزود: به همه معاونان و مدیران خود تاکید کرده‌ام برای برطرف کردن مشکلات سرمایه‌گذاران در خوزستان راهکار ارایه کنند و بروکراسی اداری را در این زمینه کنار بگذارند.

وی ادامه داد:با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب و شعار سال، رفع موانع تولید باید در اولویت کاری مدیران قرار گیرد.

سلیمانی دشتکی گفت: برای برطرف کردن مشکلات و موانع سرمایه‌گذاران ابتدا باید از طریق قوانین اقدام کرد و اگر قوانین کار ساز نبود می‌توان از طریق ستاد تسهیل و ستاد اقتصاد مقاومتی که حکم حکومتی دارد در جهت رفع مشکلات سرمایه‌گذاران گام برداشت.

در این نشست پیشنهاد ۲ سرمایه گذار برای دریافت زمین در ماهشهر برای سرمایه گذاری بررسی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار