معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: مقرر شده است با بهبود وضعیت بازار مرغ، به فروشندگان مرغ تسهیلات بانکی اعطا شود تا اشتغال خود را از دست ندهند.
کد خبر: ۹۵۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸ 27 April 2021

نوراله حسن‌زاده  در خصوص زنده‌فروشی مرغ در استان خوزستان‏‏‎ ‏‏اظهار کرد: اگر چه فروش مرغ زنده در گذشته ممنوع بوده است‎ اما همچنان انجام می‌شود؛ اداره‌کل دامپزشکی خوزستان با بسیاری از فروشندگان مرغ زنده برخورد کرده است اما یکباره نمی‌شود که این فروشندگان را ‏‏‏‏از مناطق و بازارهای مختلف جمع‌آوری کرد.

وی گفت: در بعضی از مناطق، جمع‌آوری این فروشندگان به سازماندهی نیاز دارد و با بیکار کردن آن‌ها مشکلی حل نخواهد شد؛ در این خصوص مقرر شده است با بهبود وضعیت بازار مرغ، به فروشندگان مرغ تسهیلات بانکی اعطا شود تا اشتغال خود را از دست ندهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در خصوص فروش قطعه‌بندی مرغ نیز افزود: اگر چه فروش مرغ به صورت قطعه‌بندی ممنوع است اما بسیاری از شرکت‌های بزرگ قطعه‌بندی مرغ را به هر قیمتی انجام می‌دهند. با توجه به اینکه کمبودهایی در بازار مرغ وجود دارد، گفته می‌شود برخی از افراد به صورت غیر قانونی و حتی در خانه اقدام به قطعه‌بندی مرغ می‌کنند که شناسایی آن‌ها مشکل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار