طی سال گذشتهِ؛
تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در سال گذشته، صنایع استان، در حدود ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش دریافت کرده اند.
کد خبر: ۹۵۹۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸ 27 April 2021

۱۱۶۰ فقره پروانه بهره‌برداری برای واحدهای صنعتی استان سمنان صادر شد -  خبرگزاری بازار - سایت خبری بازار

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در سال گذشته، ۱۳۳ واحد صنعتی استان تسهیلات رونق تولید در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: در سال ۱۳۹۹، ۲۶۵ واحد صنعتی در استان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید بودند که از این تعداد، ۱۹۱ واحد تولیدی صنعتی جهت دریافت تسهیلات رونق به ارزش حدود ۲۱ هزار میلیارد ریال از طریق سامانه بهین یاب به بانک‌های عامل معرفی شدند.

علی تشنه دل افزود: از تسهیلات پرداخت شده به این واحد‌ها، ۴ واحد صنعتی به ارزش ۱۴۳ میلیارد ریال سرمایه ثابت و ۱۲۹ واحد به ارزش حدود ۱۶ هزار میلیارد ریال، سرمایه در گردش می‌باشد.

تشنه دل با اشاره به تحلیل فراوانی صورت گرفته در تحقق پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال ۹۹ تصریح کرد: ۷۷ درصد پرداخت تسهیلات رونق تولید نسبت به معرفی در صنایع استان محقق شده است.

رئیس سازمان صمت استان سمنان همچنین افزود:  در بخش رفع موانع تولید استان سمنان نیز، تا این جلسه، مشکلات بیش از ۱۲۴۵ واحد تولیدی استان بررسی و در جهت مانع زدایی از واحد‌های تولیدی، ۲۶۷۰ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

علی تشنه دل با اشاره به دیگر دستور کار این نشست افزود: در این جلسه با پرداخت تسهیلات به ارزش ۲۰ میلیارد ریال به دو واحد صنعتی استان موافقت و مشکلات بانکی و زیربنایی ۱۰ واحد تولیدی صنعتی و معدنی استان بررسی شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار