فرمانده انتظامی مشهد از عملیات ضربتی پلیس و کشف 21فقره گوشی قاپی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 27 April 2021

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ"عباس صارمی ساداتی" پلیس  گفت : در پي وقوع چند فقره گوشی قاپی در محدوده بلوار توس موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم دایره تجسس کلانتری 43 "معراج"قرار گرفت .
وی افزود : در بررسی اظهارات مالباختگان مشخص شد که سارقان با یک دستگاه موتور سیکلت پلاک مخدوش  وپرسه زدن در محدوده پلیس راه امام هادی(ع) و خیابان خادم الشریعه سوژه های خود را شناسایی و در اقدامی تیزدستانه  گوشی قاپی می کنند و در چند مورد نیز از طعمه های خود زورگیری کرده اند.
سرهنگ صارمی ساداتی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری معراج با بررسی سرنخ های موجود و  تحقیقات گسترده میدانی یکی از متهمان این پرونده که فردی سابقه دار و شرور است را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی او را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه در محدوده بلوار طبرسی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش 2 دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه کشف کردند.
این مقام انتظامی عنوان کرد: متهم 25 ساله در بازجوئی های اولیه به 4 فقره گوشی قاپی در محدوده بلوار توس با همدستی 2 تن از دوستانش و فروش آنها به یک فردی مالخر به مبالغی بین 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: دراین عملیات با هماهنگی دکتر"رحمانی" معاون دادستان، دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 6 مشهد 2 عضو دیگر این باند و فرد مالخر در 3 عملیات مجزا در محدوده بلوار طبرسی و خیابان رسالت دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان 4 دستگاه تلفن همراه هوشمند، یک قبضه شمشیر و یک قبضه قمه کشف شد.
وی با اشاره به کشف و توقیف موتورسیکلتی که متهمان برای سرقت های از آن استفاده می کردند، تصریح کرد: متهمان در بازجوئی های علمی پلیس، مستندات موجود و مواجهه حضوری با تعدادی از مالباختگان تاکنون به 21 فقره موبایل قاپی و زورگیری تلفن همراه در محدوده بلوار "توس"، بلوار "ابوطالب"، بلوار "هدایت"، بلوار "مجلسی"، خیابان "گاز" و منطقه "گلشهر" اعتراف کردند.
سرهنگ صارمی ساداتی گفت: متهمان به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار