رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: ۴۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه از ابتدای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در سراسر استان از سال گذشته تاکنون، به علت نقض قانون تردد، اعمال قانون و جریمه شدند.
کد خبر: ۹۵۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲ 27 April 2021
نزدیک به ۴۸هزار خودرو در سمنان برای نقض محدودیت‌های کرونایی جریمه شدند
 
 
به گزارش تابناک سمنان سرهنگ موسی بزرگی  ابراز داشت: محدودیت تردد شبانه، محدودیت تردد در شهرهای دارای رنگ‌ بندی قرمز کرونایی و شهرهای نارنجی جزو سه علت جریمه خودروها در استان سمنان از ابتدای اجرای طرح محدودیت تردد بود.
 
وی ادامه داد: جریمه مربوط به تردد شبانه ۲ میلیون ریال، جریمه مربوط به بی‌توجهی به محدودیت‌های تردد در شهرهای نارنجی پنج میلیون ریال و شهرهای قرمز کرونایی ۱۰ میلیون ریال به صورت دستورالعمل کشوری تصویب شده است.
 
وی یادآور شد: بر اساس قانون و به منظور حفظ وضعیت و کاهش میزان ابتلا و قطع زنجیره شیوع کرونا در استان ورود هر گونه خودرو با پلاک غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی استان سمنان ممنوع و متعاقب آن خروج هرگونه وسایل نقلیه شخصی از شهرهای قرمز و نارنجی استان به کل کشور ممنوع است و موجب اعمال قانون و جریمه می‌شود.
 
بزرگی اظهار داشت: تخلف ترددهای غیرمجاز مربوط به ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی و خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها در طرح مقابله با کرونا به وسیله دوربین‌ها و واحدهای گشتی ثبت می‌شود.
 
وی بیان کرد: بیشترین جریمه خودروها از سال گذشته تاکنون با اجرای طرح محدودیت‌های تردد در شرایط کرونایی مربوط به بی‌توجهی به ممنوعیت تردد شبانه بوده است.
 
وی اضافه کرد : محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه صبح در تمام شهرستان‌های استان سمنان اعمال و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: ۴۶ هزار و ۹۰۰ خودرو در استان از زمان اجرای طرح محدودیت تردد شبانه از نیمه دوم سال گذشته تاکنون به علت بی‌توجهی به ممنوعیت تردد شبانه جریمه شده اند.
 
براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونای استان، تمامی شهرستان‌های استان سمنان قرمز و تنها شهرستان آرادان در وضعیت نارنجی قرار دارد.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار