مهندس سید عبداله موسوی در پیامی از همکاری ها و تلاش های بی وقفه مجموعه کارکنان این شرکت در دوران مسئولیت مدیرعاملی شرکت ملی حفاری ایران ، قدردانی و سپاسگزاری نمود.
کد خبر: ۹۵۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰ 27 April 2021

مهندس سید عبداله موسوی در پیامی از همکاری ها و تلاش های بی وقفه مجموعه کارکنان این شرکت در دوران مسئولیت مدیرعاملی شرکت ملی حفاری ایران ، قدردانی و سپاسگزاری نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این پیام آمده است: خداوند متعال را سپاسگزارم که توفیق خدمتگزاری در صنعت نفت را به اینجانب عنایت فرمود و برهه ای از زندگی کاری ام را در صنعت حفاری کشور قرار داد.

اکنون که دوره مسئولیتم در شرکت ملی حفاری ایران بسر آمد و براساس تغییرات مدیریتی مقرر گردید در سنگری دیگر از صنعت نفت انجام وظیفه نمایم، فرصت را مغتنم شمرده از همراهی، همدلی و همسویی مجموعه کارکنان سختکوش شرکت ملی حفاری ایران و خانواده های ارجمند آنان کمال تقدیر و سپاسگزاری را بعمل آورم.

گرانمایگان، صنعت حفاری بنیان تولید و نقش آن در فرآیند استحصال نفت و گاز روشن است و مسئولان صنعت نفت به خوبی از جایگاه ارزشمند این صنعت راهبردی آگاهی دارند.

در شرکت ملی حفاری ایران تخصص، تعّهد، محبت و دوستی ، رفاقت و صمیمت و کار و تلاش در هم آمیخته و از عوامل اصلی موفقیت و استمرار کار است که امیدوارم این واژه های ارزشمند که باعث انسجام شرکت هستند، حفظ و ملی حفاری به عنوان یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، همواره بالنده و در مسیر توسعه و تعالی گام بردارد.

در مدت مسئولیتم در این شرکت که در شرایط تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا صورت پذیرفت، تلاش نمودم استمرار کار حفاری، پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور، کاریابی دکل‌های حفاری، حضور فعال در پروژه ها، توسعه همکاری و مشارکت با شرکت های بخش خصوصی و صنعتگران داخلی، همسو با اصلاح ساختار سازمانی، شفافیت مالی و انضباط اداری، پرداخت به موقع حقوق، مزایا، مطالبات و رضایتمندی کارکنان و ... مورد توجه ویژه و در سرفصل برنامه ها قرار گرفت.

اگر موفقیتی در این مدت حاصل شد از الطاف خداوند رحمان و همت و تلاش شما بزرگواران بوده است و پروردگار را شاکرم که آنچه در توان داشتم به کار گرفتم و تقاضا دارم همکاران ارجمندم قصور و کاستی های احتمالی اینجانب در دوره خدمتگزاری را به دیده اغماض نگریسته و چنانچه موجب تکدّر خاطری گردیده ام، کریمانه مورد بخشایش قرار دهند.

دعای خیر بالاترین هدیه ای است که انسان ها می توانند برای همدیگر به یادگار بگذارند، در ماه مبارک رمضان، بالاترین دعایم این است که خداوند به همه شما همکاران عزیزم سلامتی و طول عمر با عزت عنایت فرماید تا بتوانیم در راه خدمت به کشور و پاسداری از خون شهیدان ثابت قدم و استوار باشیم .

برای مدیرعامل جدید شرکت ملی حفاری ایران برادر عزیزم جناب آقای دکتر حمید رضا گلپایگانی و دیگر خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی توفیق روزافزون دارم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار