با حضور فرماندار و اعضای ستاد مقابله با کرونا شهرستان فیروزآباد شش رستوران متخلف به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.
کد خبر: ۹۵۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴ 27 April 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: با توجه به شرایط قرمز شیوع ویروس کرونا در شهرستان، ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا ملزم به رعایت کامل دستورالعمل‌های ابلاغی بوده و ستاد مقابله با این ویروس در شهرستان و اتاق اصناف نیز بر نحوه فعالیت صنوف مختلف نظارت کامل دارند.

در پی بازدید و نظارت فرماندار فیروزآباد و هیات همراه، شش باب رستوران سنتی واقع در منطقه ویژه گردشگری آتشکده و موشکان این شهرستان اخطاریه دریافت کرده بودند.

این واحدهای صنفی به علت رعایت نکردن پروتکل های پیشگیری از کرونا با دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی پلمب و تعطیل شدند.

فرماندار فیروزآباد در حاشیه این بازدید اظهار داشت؛ تعطیلی صنوف غیرضروری در شرایط قرمز کرونایی تا رسیدن به شرایط زرد و آبی ادامه خواهد داشت و در صورت بی‌توجهی به دستور العمل ستاد کرونا و فعالیت غیر قانونی، با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

وی در خصوص اجرای گشت‌های مشترک بازرسان واحد نظارت اصناف، کارشناسان بهداشت محیط و پلیس امنیت گفت: در راستای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور مدیریت بیماری کویید ۱۹ دستورالعمل های لازم به کلیه صنوف شهرستان ارائه شده و بدون کوچکترین اغماض با متخلفان برخورد می‌شود.

آرگیو با اشاره به تعطیلی همه مشاغل به جز فعالیت گروه یک، ادامه داد: در پی بازدید و نظارت شش باب رستوران‌های سطح شهرستان، به دلیل رعایت نکردن دستورات ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی واحد صنفی، پلمب شدند.

فرماندار فیروزآباد تصریح کرد: نظارت و پلمب واحدهای صنفی متخلف تا پایان هفته ادامه خواهد داشت و به جد با متخلفان برخود خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار