کد خبر: ۹۵۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰ 27 April 2021

محمدرضا خلعتبری هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران درباره پیروزی طلایی پوشان اصفهانی مقابل نساجی مازندران حرف هایش را اینطور آغاز کرد و گفت:

می دانستیم بازی سختی داریم. هم ما نیاز به سه امتیاز بازی داشتیم و هم نساجی. نساجی خیلی خوب فوتبال بازی کرد و از زمانی که آقای ساکت آمده اند، نتایج خوبی گرفته اند. شرایط ما اما طوری بود که باید سه امتیاز را می گرفتیم. یک بازی خوب و قابل قبول انجام دادیم و استحقاق گرفتن سه امتیاز را داشتیم؛ به خصوص در نیمه دوم که به طور کامل ۱۰ نفره بازی کردیم.

محمدرضا خلعتبری بازیکن مازندرانی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با اخراج نژادمهدی نیز حرف زد و با اشتباه خواندن این اخراج ادامه داد:

ما نباید ۱۰ نفره می‌شدیم و کمک داور اشتباه کرد. به هر حال اشتباه در داوری پیش می آید و به نظرم آقای مهدوی در مجموع خیلی خوب در این مسابقه سوت زد.

 

محمدرضا خلعتبری درباره رقابتی که میان پرسپولیس و سپاهان در صدر جدول ایجاد شده، عنوان کرد:

پرسپولیس در آسیا نتایج خوبی گرفته و به هوادارانش تبریک می گویم. ما هم سپاهان هستیم و امسال برای قهرمانی با تیم های پرسپولیس، استقلال و سایر تیم های بالای جدول رقابت داریم. امیدورام هر تیمی شایستگی دارد قهرمان شود.

محمدرضا خلعتبری بازیکن سابق تیم ملی درباره حضور احسان حاج صفی در سپاهان و تاثیر او توضیح داد:

خدا را شکر که خوب بوده. همیشه از بازیکنان بزرگ توقع خاصی وجود دارد. احسان از وقتی آمده دو پاس گل داده و گل هم زده. امیدوارم این روند را ادامه دهد. همه در تلاش هستند. هم آنهایی که بازی می کنند و هم آنهایی که روی نیمکت هستند و کمتر فرصت بازی به آنها می رسد. مهم تر از هر چیزی این است که سپاهان موفق باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار