رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷۹ دستگاه خودرو پلاک مخدوش در استان توقیف و روانه پارکینگ شد.
کد خبر: ۹۵۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ 27 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،سرهنگ "فضل الله شیری"گفت: همچنین در این مدت ۲ هزار و ۱۲۱ خودرو دیگر نیز به علت مخدوش و ناخوانا کردن پلاک برابر مقررات اعمال قانون شدند.

وی افزود: از مجموع خودروهای توقیف شده در سال جاری، ۱۴۸ دستگاه و از مجموع خودروهای اعمال قانون شده ۳۴۸ دستگاه مربوط به ۶ روز ابتدایی اردیبهشت بوده است.

سرهنگ شیری با بیان اینکه برابر قانون، دست کاری و مخدوش کردن پلاک وسیله نقلیه جرم محسوب می شود، گفت: پلیس در راستای مطالبه به حق مردم و پیشگیری از تضییع حقوق عامه ، با متخلفان برخورد می کند.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه یادآوری کرد: برخورد پلیس در زمان اعمال محدودیت های ترددی ناشی از شیوع کرونا تشدید و با بسیج نیرو و امکانات اجازه سوءاستفاده از متخلفان گرفته می شود.

وی دستکاری و مخدودش کردن پلاک وسیله نقلیه را مستوجب پیگردهای قانونی دانست و گفت: برای افراد متخلف برابر قانون از ۶ ماه تا یکسال حبس پیش بینی شده است.

دستگیری اعضای باند حفاران غیرمجاز در پاوه

فرمانده انتظامی پاوه نیز از دستگیری چهار عضو یک باند حفاران غیرمجاز آثار تاریخی و فرهنگی در این شهرستان توسط کارکنان پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ «حیدر حق‌جویان» به خبرنگار ایرنا گفت: پس از اطلاع پلیس از حضور یک باند حفاری غیرمجاز در این شهرستان رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با حضور به موقع در محل ضمن شناسایی اعضای باند، هر چهار نفر آنها را دستگیر و یک دستگاه گنج یاب به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ حق جویان در پایان از معرفی حفاران غیرمجاز به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار