فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: گروه‌های پر خطر ساکن در این شهرستان در برابر ویروس کرونا طی ۲ مرحله، واکسینه می‌شوند که مرحله اول تمام شده است.
کد خبر: ۹۵۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ 27 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،نورالدین فرزادی پور  افزود: در مرحله اول، ۶۷۵ دوز واکسن وارد شهرستان شده که پرسنل شبکه بهداشت و درمان، جانبازان بالای ۷۰ درصد و شیمیایی، پزشکان آزاد و نیروهای خدمات شهرداری آن را دریافت کردند.

وی اظهار داشت: از مجموع واکسن‌های وارده به شهرستان، ۵۶۰ دوز به کارکنان شبکه بهداشت و درمان، ۶۵ دوز به جانبازان، ۴۹ دوز به پزشکان آزاد و ۲ دوز به کارکنان غسالخانه تزریق شد.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: واکسیناسیون افراد در برابر کووید ۱۹ باید با تزریق ۲ بار واکسن انجام می‌شود که در شهرستان مرحله اول به اتمام رسیده و ۷۰ درصد کسانی که دوز اول را دریافت کردند اکنون مرحله دوم واکسن را نیز دریافت کرده‌اند.

او از مردم خواست تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برای ریشه کنی ویروس کرونا جدی بگیرند و بیرون از منزل با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان حتما از ماسک استفاده کنند.

فرزادی پور یادآور شد: ویروس کرونا با کسی شوخی ندارد و در کمین همگان است و تنها راه مقابله با آن پایبندی به دستورالعمل‌های بهداشتی است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد و از نظر ابتلا به کرونا طبق اعلام وزارت بهداشت قرمز است.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار