تابناک-گروه استان ها- هرمزگان-فرمانده انتظامی استان، گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان میناب طی یک عملیات پلیسی 253 کیلو و 800 گرم تریاک کشف شد.
کد خبر: ۹۵۹۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 27 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، سردار "غلامرضا جعفری" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت : مأموران پلیس موادمخدر میناب در راستای مبارزه جدی با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی و هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر بوسیله وانت نیسان توسط احدی از قاچاقچیان مطلع و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود : مأموران با تشکیل چند اکیپ محل تردد این محموله قاچاق واقع در محور "هشتبندی - روستای چراغ آباد"، اعزام و ضمن پایش خودرو های عبوری خودرو وانت نیسان مورد نظر را شناسایی و دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت : راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز با سرعت عمل مأموران، خودرو متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۲۵۳ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط شد.

این مسئول انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات ،هدف پليس از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را افزايش امنيت و آسايش عمومی شهروندان عنوان کرد و اظهار داشت: پليس با به‌ کارگيري تمام توان عملياتي و انتظامي خود در تأمين نظم و امنيت شهروندان تلاش مي‌کند و لازم است شهروندان نيز ضمن رعايت نکات ايمني و امنيتي در پيشگيري از جرائم، هرگونه موارد مشکوک را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند .

انتهای پیام /

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار