رییس شورای شهر کرمانشاه از بازپس گیری نامه استیضاح شهردار کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶ 27 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،طیب حیدری ، با اشاره به وصول نامه استیضاح شهردار کرمانشاه که به امضای چهار تن از اعضای شورای شهر رسیده بود، گفت: بعد از مدتی این اعضا نامه خود را پس گرفتند و عملا بحث استیضاح از دستورکار خارج شد.

وی با بیان اینکه استیضاح روند خاص خود را دارد، گفت: ابتدا باید یک یا چند عضو شورا درخواست و سوال خود را شفاف مطرح کرده و اگر رفع اشکال نشد و یا اقدامی صورت نگرفت، با دعوت از شهردار در جلسه شورا، سوال خود را بصورت حضوری مطرح کنند.

حیدری گفت: اگر شهردار در جلسه حاضر شد و اعضا از پاسخ قانع نشدند یا در مجموع جوابی دریافت نکردند، در آن صورت باید درخواست استیضاح به امضای چهار نفر از اعضا برسد.

رییس شورای شهر کرمانشاه اظهار کرد: بعد از صول نامه استیضاح این درخواست در اولین جلسه رسمی شورا مطرح می شود و در آن جلسه باید هشت نفر از نمایندگان به استیضاح رای بدهند که در خصوص درخواست استیضاح شهردارد این روند طی نشده بود.

حیدری با بیان اینکه استیضاح شهردار در شرایط فعلی که مدت کوتاهی به پایان عمر شورا مانده به ضرر شهر کرمانشاه و مردم است، گفت: چیزی تا پایان کار شورای شهر نمانده و عملا شورای جدید در خصوص ماندن یا رفتن شهردار تصمیم گیری می کند و در این مدت باقی مانده استیضاح به صلاح نیست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار