ائمعه جمعه قم با صدور پیام های تسلیت جداگانه ای درگذشت آیت الله سیدمحمد حسینی کاشانی را به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۵۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ 27 April 2021

به گزارش تابناک قم، در پی ارتحال آیت الله سیدمحمد حسینی کاشانی ابوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، آیت الله اعرافی امام جمعه موقت قم و مدیر حوزههای علمیه و آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیام های جداگانی، ارتحال این عالم ربانی را تسلیت گفتند.

در پیام آیت الله اعرافی آمده است: ارتحال عالم پارسا و روحانی عالیقدر، ابوالشهید حضرت آیت الله آقای سید محمد حسینی کاشانی (طاب ثراه)  پس از عمری  زندگی توام با پارسایی، ساده زیستی و مجاهدت با نفس  موجب تاسف گردید.
اینجانب فقدان آن عالم متقی را به حوزه های علمیه، بیت شریف و خاندان محترم به ویژه  آقازادگان محترم و دامادهای مکرم و وزیر محترم اطلاعات جمهوری اسلامی ایران(دام‌عزه) تسلیت عرض نموده، از پیشگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید،  غفران و رضوان وحشر با اولیای طاهرینش و برای بازماندگان سلامتی، عزت و شکیبایی را خواستارم.

همچنین در پیام تسلیت آیت الله حسینی بوشهری خطاب به سیدموسی حسینی کاشانی آمده است: خبر ارتحال عالم ربانی و فقیه وارسته حضرت آیت الله حسینی کاشانی که عمر با برکت خود را در راه تعلیم و تدریس و تالیف و تربیت فضلا سپری نمود به حضرتعالی و آن بیت شریف صمیمانه تسلیت گفته و برای ان فقید و آن عالم پارسا لطف و رحمت الهی و برای جنابعالی و همه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

بر اساس این گزارش آیت الله سید محمد حسینی کاشانی از اساتید حوزه علمیه قم و شاگرد امام خمینی(ره) بود و مسؤولیت نمایندگی در دوره اول مجلس خبرگان رهبری را بر عهده داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار