فولاد صفر - السد 1؛
شاگردان جواد نکونام در دیدار حساس دیگری در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تن به شکست دادند تا شانس صعود آنها خیلی کاهش پیدا کند.
کد خبر: ۹۵۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴ 27 April 2021

برای جواد نکونام؛ کسی که دیوانه‌وار کار می‌کند! - خبرآنلاین

 

به گزارش تابناک سمنان در دور پنجم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، فولاد در استادیوم پرنس فیصل بن فهد شهر ریاض به مصاف السد رفت که در نهایت این بازی با تک گل نام تائه هی به سود السد به پایان رسید. در این مسابقه حساس که توپ و زمین بیشتر در اختیار السد بود، شاگردان نکونام چند شانس بزرگ را از دست دادند.


بازی در نیمه نخست تقریبا پایاپای دنبال شد و دو تیم فرصت چندانی را به روی دروازه ها خلق نکردند اما در نیمه دوم بازی جذاب تری را شاهد بودیم. در یک صحنه کولیبالی توپ بونجاح را از روی خط دروازه به بیرون کشید تا اینکه نام تائه هی روی سانتر الهیدوس دروازه فروزان و فولاد را باز کرد.


اما در ادامه بازی و پس از دریافت این گل، فولاد حملات خطرناکی را به روی دروازه السد تدارک دید که در یک مورد، ضربه سر کولیبالی با بدشانسی به تیر دروازه برخوردکرد و پاتوسی نیز فرصت خوبی را از دست داد. همچنین شیمبا نیز در یک موقعیت تک به تک، در برابر مشعل برشام سنگربان السد ناکام ماند.


با نتیجه ای که فولاد کسب کرد، این تیم همچنان شانس صعود از این گروه را دارد ولی رخ دادن این اتفاق بسیار سخت به نظر می رسد و سایر تیم های مدعی در گروه های دیگر باید نتایج باب میل نکونام و فولاد را کسب کنند تا این تیم راهی مرحله بعد شود.


بازی از هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، گروه D؛ دوشنبه: 06/02/1400 ؛ ساعت: 22:30
استادیوم: پرنس فیصل بن فهد شهر ریاض عربستان / بدون تماشاگر

 

ترکیب فولاد:


محسن فروزان
عارف آقاسی
موسی کولیبالی
مجتبی نجاریان
مهران درخشان مهر (29- وحید حیدریه)
محمد آبشک (75- صابر حردانی)
زبیر نیک نفس (84- محمد قاسمی نژاد)
آیاندا پاتوسی
فرشاد احمدزاده (75- حسین ابراهیمی)
ساسان انصاری (75- محمد ابراهیمی)
لوسیانو پریرا


سرمربی:  جواد نکونام

 

ترکیب السد:


مشعل برشام
پدرو کوریا
عبدالکریم حسن
طارق سلمان
محمد وعد (70- سالم الهاجری)

نام تائه هی (90- علی اسد)
حسن الهیدوس (82- یوسف عبدالرزاق)
بغداد بونجاح
دوس سانتوس
بوعلام خوخی
سانتیاگو کازورلا


سرمربی: ژاوی هرناندز

 

کارت زرد:


شیمبا (18) فولاد

محمد عدو (18)  پدرو کوریا (25) سانتی کازورلا (34) مشعل برشام (93) السد

 

شرح گل :


فولاد صفر – السد یک (دقیقه 64: نام تائه هی): یک ارسال زیبا از سمت راست از الهیدوس به روی دروازه به نام تائه هی رسید و این بازیکن بدون مزاحم با یک ضربه سر دروازه فولاد را باز کرد.

 

لحظات حساس:


دقیقه 20: درحالیکه الهیدوس از سمت راست قصد داشت توپ را به سمت چپ ببرد، ارسال تند و سریع او به پای آبشک که چند متر پشت محوطه جریمه حضور داشت، برخورد کرد و توپ به شکل بسیار خطرناک و عجیبی با فاصله ای اندک از کنار دروازه فروزان راهی کرنر شد.

دقیقه 26: ارسال پاتوسی به محوطه جریمه با استپ سینه زیبای احمدزاده مواجه شد که او توپ را برای انصاری کاشت و این بازیکن پس یک حرکت در عمق توپش را به تور کنار دروازه کوبید.
دقیقه 27: ارسال کازورلا از سمت راست به درون محوطه جریمه به صورت ناخواسته در 6 قدم به انصاری برخورد کرد و فروزان در حالیکه روی زمین افتاده بود، توپ را روی خط نگه داشت که بغداد بونجاح چند بار قصد داشت توپی که در دستان فروزان آرام گرفته بود را وارد دروازه کند که موفق نشد و بازی نیز برای لحظاتی به دلیل این حرکت بونجاح به درگیری کوچکی کشیده شد که داور خطای این مهاجم الجزایری را گرفت.

دقیقه 33: توپ گیری زیبای پاتوسی و پاس رو به بیرون او، در پشت محوطه جریمه به زبیر نیک نفس رسید و این بازیکن در شرایطی ایده آل، ضربه اش را به بدترین شکل ممکن به بالای دروازه فرستاد.

دقیقه 47: پاس 40 متری و زیبای کازرولا به نام تائه هی رسید و ضربه این بازیکن پس از برخورد به مجتبی نجاریان به شکل خطرناکی راهی کرنر شد.

دقیقه 60: یک ارسال به درون محوطه جریمه فولاد قبل از الهیدوس، به حیدریه رسید و این بازیکن در حالی که با استپ سینه قصد داشت توپ را به فروزان برساند، این توپ در حال خروج از زمین و تبدیل به کرنر بود که فروزان با تلاش فراوان مانع از کرنر شدن این موقعیت شد ولی توپ از دستان او خارج شد و الهیدوس به توپ رسید و با یک پاس رو به بیرون بغداد بونجاح را صاحب توپ کرد و او در مقابل دروازه خالی قرار گرفته بود که شوت او را کولیبالی از روی خط برگرداند تا فولاد از دریافت یک گل حتمی جان سالم به در ببرد.

دقیقه 66: ارسال خوب احمدزاده به روی دروازه به پاتوسی رسید و در حالیکه او تنها پدرو میگل را در مقابلش داشت و مدافع السد نیز تعادلش را از دست داده بود، پاتوسی این فرصت خوب را از دست داد و توپ را به آسمان کوبید.

دقیقه 70: یک ارسال به روی دروازه با خروج اشتباه مشعل برشام سنگربان السد همراه شد و ضربه سر کولیبالی با بدشانسی به تیر دروازه حریف برخورد کرد.

دقیقه 81: پاس خوب پاتوسی در موقعیتی تک به تک ولی در گوشه محوطه جریمه به شیمبا رسید که شوت او را مشعل برشام مهار کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار