او از سیاره دیگری آمده است
ارلینگ هالند با یک استارت دیوانه کننده هشتاد متری، گل برتری دورتموند را به ثمر رساند تا آن‌ها هنوز شانس کسب سهمیه را داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳ 27 April 2021

به گزارش تابناک سمنان در هفته سی و یکم از رقابت های بوندس لیگا، دورتموند در فولکس واگن استادیوم میهمان وولفسبورگ بود که در این بازی حساس و مهم، شاگردان ادین ترزیچ موفق شدند به لطف درخشش غول نروژی خود، سه امتیاز بازی را از آن خود کرده تا همچنان شانس های کسب سهمیه برای آنها باقی بماند.


در این دیدار ابتدا ارلینگ هالند روی یک نفوذ از سمت راست دروازه وولفسبورگ را خیلی زود و در دقیقه 12 باز کرد تا زنبورها کار راحتی در ادامه داشته باشند اما 10 نفره شدن این تیم، کار را سخت کرد. جود بلینگام ستاره 17 ساله و انگلیسی که در دقیقه 13 یک کارت زرد دریافت کرده بود، در دقیقه 59 کارت دوم را از توبیاس استیلر داور مسابقه دریافت کرد تا دورتموند در 30 دقیقه پایانی 10 نفره باشد.


در حالیکه وولفسبورگ رده سومی جدال مستقیمی با دورتموند بر سر کسب سهمیه دارد، برای زدن گل تساوی فشار را بر روی دروازه زنبورها بیشتر کرد اما یک توپ گیری زیبا از محمود دهود هافبک آلمانی دورتموند منجر به یک گل استثنایی شد. وولفسبورگ که به دنبال روزنه ای برای زدن گل مساوی بود، روی دروازه دورتموند خیمه زده بود که دهود با قاپیدن توپ از روی پای بازیکن حریف، از پشت محوطه جریمه خودی ارلینگ هالند را راه انداخت تا او یک گل زیبا را به ثمر برساند. 


فرار تند و تیز هالند و عبور از ماکسیمیلیان آرنولد و جان بروکس بازیکنان وولفسبورگ آن هم در شرایطی که چند متری از آرنولد عقب بود، با یک استارت 80 متری همراه بود تا ستاره نروژی و پدیده دنیای فوتبال در نهایت چند متری هم از مدافعین حریف پیش بیفتد و در مصافی تک به تک با کوئن کاستیلز گلر میزبان، با یک ضربه بغل پای زیبا با پای چپ، دروازه وولفسبورگ را برای بار دوم باز کند.

 

 

 

در حالیکه در تصویر مشخص است که ماکسیمیلیان آرنولد با شماره 27 چند متری از هالن جلوتر است و در سمت راست این مهاجم نروژی نیز جان بروکس ایستاده است، اما استارت دیوانه کننده هالند باعث می شود مدافعین وولفسبورگ از او عقب افتاده و تنها از پشت سر او، نظاره گر باز شدن دروازه تیمشان باشند.

 

 

 

 

 


در دقایقی که دورتموند با یک یار کمتر زیر فشار شدید حملات میزبان بود، فرار استثنایی هالند و یک گل فرازمینی دیگر از این بازیکن، منجر به این شد تا باز هم نگاه ها به سمت این ستاره آینده دار نروژی جلب شود. استارت اعجاب انگیز او آن هم در دقیقه 68 مسابقه، منجر به تعریف و تمجیدهای فراوان از هالند شد.


وب سایت sportbible در تمجید از هالند، او را به یک بولدوزری تشبیه کرده است که با عبور از روی مدافعین وولفسبورگ، چند متری از آنها پیش می افتد و از آیینه های بغل خود، جا ماندن این مدافعین را به نظاره می نشیند. او پس از گلزنی در یک جشن دیوانه وار با باز کردن دست هایش، یک شادی گل کهن و قدیمی را به اجرا گذاشت.


به لطف بریس هالند، دورتموند 55 امتیازی شد و فاصله اش را با وولفسبورگ و اینتراخت فرانکفورت کاهش داد که به ترتیب با 57 و 56 امتیاز در رده های سوم و چهارم بوندس لیگا قرار دارند تا یاران هالند همچنان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار باشند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار