راه‌اندازی رویداد برنامه‌ریزی شهری در بابلسر
با توجه به تمایل به انبوه‌سازی در بابلسر و همچنین آماده نبودن زیرساخت برای پشتیبانی از جمعیت عظیم ساکن و سیال شهرستان، در آینده با بحران‌هایی در حوزه برق، آب و فاضلاب روبرو خواهیم بود.
کد خبر: ۹۵۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰ 27 April 2021

به گزارش تابناک مازندران، فرمانده سپاه بابلسر اعلام کرد : برای 10 سال آینده زیرساخت بابلسر با نگاه آینده‌پژوهانه برنامه‌ریزی می‌شود

دکتر مصطفی بازوند در در سیزدهمین نشست رمضانی خود و در جمع ارکان قرارگاه پشتیبانی و زیرساخت طرح ابتکاری «جبهه خرمشهرها» سپاه بابلسر، اظهار کرد: بخش زیادی از پشتیبانی تولید، ایجاد زیرساخت و پشتیبانی‌های زیرساختی در بخش تولید است که بخشی از آن به ادارات و دستگاه‌هایی برمی‌گردد که دربخش زیرساخت شهرستان فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه بابلسر: ایجاد زیرساخت برای تولید مهم است
 

وی افزود: کسانی که در بخش زیرساخت مشغول به کار هستند باید در سه بخش تولید، خدمات و توزیع تسهیل‌گری کنند.

فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه در این شهرستان به دلیل آنکه برای مهاجرت و حوزه توریست جذاب است، زیرساخت اهمیت زیادی پیدا می‌کند، تصریح کرد: باید با نگاهی آینده‌پژوهانه برای 10 سال آینده زیرساخت بابلسر برنامه‌ریزی کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به تمایل به انبوه‌سازی در بابلسر و همچنین آماده نبودن زیرساخت برای پشتیبانی از جمعیت عظیم ساکن و سیال شهرستان، در آینده با بحران‌هایی در حوزه برق، آب و فاضلاب روبرو خواهیم بود.

بازوند با اشاره به اینکه متاسفانه تحقق شعار سال در بسیاری از ادارات ختم به یک بنر می‌شود، گفت: در طرح جبهه خرمشهرها، همه دستگاه‌های اداری، در سطح شهرستان دسته‌بندی می‌شوند و متناسب با آن، برای آینده شهرستان و تحقق شعارهای سال برنامه‌ریزی و طراحی انجام می‌دهند.

وی از راه‌اندازی رویداد برنامه‌ریزی شهری در بابلسر خبر داد و بیان کرد: در این رویداد از محلات و نخبگان شهرستان دعوت می‌شود تا در محورهای مختلف برنامه‌های پیشنهادی ارائه دهند.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ساکن باقرتنگه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
اقای دکتر فرمانده سپاه بهتر نیست اول کام خشکیده مردم روستای باقرتنگه را که با ساحل200متر بیشتر فاصله ندارند را سیراب کنی بعدش بروی دنبال زیرساخت؟ مردجسابی مردم باقر تنگه دربیشتر فصول سال دچار قطعی اب وکمبوداب شرب برخوردارند وناچارا باید ازتراکتوری که تانکر اب به انیدک هست اب شرب را بخرند اونوقت شماها دم از زیرساخت میزنید؟ یعنی نمیتوانید اب شیرین کن درساحل بابلسر نصب کنید تا مردم روستا که ولی نعمت انقلاب ونظام هستند بدون دغدغه اب زندگی کنندلطفا دست ازتبلیغات وسخنرانی و... برداریر مستقیم بروید دنبال ابادانی کشور ورفاهیات مردم مخصوصا رویتائیان کشور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار