معاون بهره‌برداری اداره کل آبفای استان اصفهان گفت:کاهش شدید بارش‌ها، خشک شدن زاینده‌رود و تشدید مصرف آب متاثر از کرونا شرایط سختی به استان تحمیل کرده که چاره‌ای جز مدیریت مصرف نیست.
کد خبر: ۹۵۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰ 26 April 2021

مرتضی اکبری با اشاره به وضعیت آب استان، اظهار داشت: وضعیت منابع آبی با توجه به کاهش شدید بارش‌ها و خشک شدن رودخانه زاینده‌رود و تشدید مصرف آب متاثر از ویروس کرونا شرایط سخت و خاصی به استان تحمیل کرده است.

وی افزود: قطعا شرکت آب و فاضلاب استان با ساختارهای فنی که ایجاد کرده سعی می‌کند مدیریت توزیع عادلانه آب را داشته باشد و در شرایطی بتواند مدیریت فشار را در سیستم شبکه ایجاد کند.

معاون بهره‌برداری اداره کل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه محدودیت منابع آب و نابرابری تولید و مصرف وجود دارد، گفت: می‌طلبد که مردم استان در این شرایط همکاری کنند چون به هر حال ظرفیت تامین آب از چاه‌های فلمن و چاه‌های متفرقه تقریبا ظرفیت از دست رفته‌ای است و چاره‌ای جز مدیریت مصرف نداریم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شرکت آب منطقه‌ای متولی تامین و شرکت آب و فاضلاب متولی توزیع است و در این راستا شرکت آب منطقه‌ای پیگیر موضوع است انتظار داریم بتوانیم در فصل گرما ظرفیت حداقلی به ظرفیت موجود اضافه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار