رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ۴۸ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان پس از بهبودی از بیمارستان طالقانی آبادان مرخص شدند.
کد خبر: ۹۵۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷ 26 April 2021

شکراله سلمان‌زاده  بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته از تعداد ۴۵۳ آزمایش پی.سی آر. در جنوب غرب خوزستان ۱۹۲ مورد مثبت تشخیص داده شد.

وی افزود: در این مدت بر اساس معیارهای آزمایشگاهی ابتلای ۸۳ بیمار در آبادان، ۷۷ بیمار در خرمشهر و ۳۲ نفر در شادگان به بیماری کووید۱۹ تایید شد.

سلمان‌زاده تعداد بیماران بستری کرونایی در جنوب غرب خوزستان را ۲۷۹ نفر اعلام کرد و گفت: از تعداد بیماران جدید شناسایی شده ۱۷۴ بیمار به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند.

وی افزود: متاسفانه در۲۴ ساعت گذشته کرونا جان سه بیمار را در آبادان گرفت.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ بیمار به دلیل مشکل حاد تنفسی در بیمارستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان بستری شدند و ۴۸ بیمار پس از بهبود از بیمارستان ها ترخیص شدند.

سلمان زاده گفت: بیش از یک سال است که کارکنان بهداشت و درمان در سخت‌ترین شرایط ممکن جانفشانی می‌کنند، در صورتی که می‌شد با اعمال محدودیت و ممنوعیت سفر جلوی بحران فعلی را گرفت.
سلمان‌زاده بیان کرد: اگر کمی به توصیخه ها و هشدارهای عزیزانی که بیش از یک سال است ایثارگرانه در راه خدمت به بیماران کرونایی تلاش می کنند توجه می شد شرایط کرونایی کشور اینگونه نبود.

در حال حاضر هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۵ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

شهرستان های شادگان ، خرمشهر و آبادان در جنوب غرب خوزستان زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار