در صورت رعایت نکردن مدیریت مصرف احتمال قطعی برق در اصفهان دور از انتظار نیست.
کد خبر: ۹۵۹۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲ 26 April 2021

 مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع برق اصفهان گفت: با توجه به کاهش میزان بارش و افزایش دما، میزان مصرف برق در ساعات پیک بالا رفته و در نتیجه امکان قطعی برق را افزایش می‌دهد، اما در صورتیکه شهروندان مدیریت مصرف برق را رعایت کنند احتمال خاموشی‌ها به حداقل و حتی به صفر می‌رسد.
مرسل صالحی با بیان اینکه هم اکنون با رشد ۱۷ درصدی مصرف نسبت به پارسال روبرو هستیم گفت: بیشترین مصرف در بخش خانگی ۳۵ درصد را به خود اختصاص می‌دهد که نشان دهنده این موضوع است که هنوز فرهنگ مدیریت مصرف در این بخش به خوبی نهادینه نشده است.
وی افزود: در ساعات پیک که امسال یک ساعت در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۷ بر آن افزوده شده است؛ ضرورت دارد مصرف کنندگان از لوازم پرمصرف استفاده نکنند.
مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع برق اصفهان با بیان اینکه پارسال سهم اصفهان برای مدیریت مصرف ۱۱۵ مگاوات بود و امسال ۳ مگاوات افزایش یافته و به تعهد مصرفی ۱۱۸ مگاواتی رسیده است گفت: در بخش صنعت ۷۰ مگاوات، در کشاورزی ۲۵ مگاوات، تجاری ۳ مگاوات، در اداری و سی ان جی ۱۰ مگاوات و در مولد‌های ۱۰ مگاوات در ساعات پیک کاهش مصرف داشته باشیم.
صالحی با اشاره به برق امید افزود: با اجرای طرح برق امید پارسال ویژه مشترکان خانگی هزینه برق مشترکانی که در ماه‌های گرم سال ۱۰۰ کیلووات ساعت و در دیگر ماه‌ها ۸۰ کیلووات ساعت مصرف کنند، مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار