کد خبر: ۹۵۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹ 26 April 2021
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به برگزاری آزمون‌های نوبت دوم پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری گفت: آزمون نوبت دوم پایه نهم به صورت هماهنگ استانی برگزار می‌شود.
علیرضا سعدی‌پور افزود: آزمون‌های نوبت دوم ۲۳ هزار دانش‌آموز پایه دوازدهم استان به صورت هماهنگ کشوری و بیش از ۴۱ هزار دانش‌آموز پایه نهم استان نیز آزمون‌های خود را به صورت هماهنگ استانی برگزار خواهند کرد.
وی تصریح کرد: در رابطه با آزمون‌های پایه نهم، سوالات را به صورت رمزگذاری‌شده از طریق نرم‌افزار «رسا» به‌صورت مستقیم در اختیار مدیران مدارس قرار خواهیم داد.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران شروع امتحانات نوبت دوم را در متوسطه اول و دوم از تاریخ ۲۷ اردیبهشت تا ۲۲ خرداد اعلام کرد و افزود:  امتحانات مقاطع ابتدایی از ابتدای خرداد تا ۱۲ خرداد برگزار می‌شود. پایان آموزش نیز در دوره اول و دوم ابتدایی، پایان اردیبهشت‌ماه است.
سعدی‌پور تصریح کرد: غیر از پایه‌های نهم و دوازدهم، برگزاری آزمون نوبت دوم برای بقیه پایه‌ها در شهر‌های زرد، قرمز و نارنجی به شکل غیرحضوری برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری آزمون‌ها در ساعت رسمی آموزشی و با نظر شورای مدرسه خاطرنشان کرد: برای تصحیح اوراق امتحانی آزمون‌های نهایی پایه نهم و دوازدهم، ۱۲ حوزه تصحیح در ۱۱ شهرستان استان پیش‌بینی شده است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار