امام جمعه دماوند:
امام جمعه دماوند با بیان اینکه شرکت نکردن در انتخابات مشکلی را حل نخواهد کرد، گفت: اگر از وضعیت اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سایر موارد در کشور ناراضی هستیم، باید با انتخاب اصلح وضعیت را به سمت بهتر شدن ببریم.
کد خبر: ۹۵۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵ 26 April 2021

 

حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی روز دوشنبه در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده که با هدف بررسی وضعیت آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی و بسترسازی به منظور مشارکت حداکثری در انتخابات در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تحکیم بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی می تواند به کاهش بسیاری از آسیب ها کمک کند.

وی با بیان اینکه در خصوص موضوع انتخابات، افزایش آگاهی‌بخشی به مردم بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید نسبت به تبیین اهمیت شرکت در انتخابات اقدام کنند.

امام جمعه دماوند بیان داشت: راه اندازی پویش «من رای میدهم» در شهرستان مورد توجه قرار گیرد و باید تولید محتوا در این خصوص صورت گیرد.

جابجایی تعدادی از شعبه های اخذ رأی با هدف تأمین پروتکل‌های بهداشتی

ابوالفضل حلیم زمهریر، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند نیز در این جلسه اظهار داشت: به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کنار فعال کردن بیش از پیش دستگاه‌ها و ادارات دولتی و عمومی باید نقش خانواده ها را پررنگ تر کرده و با تببین الگوی اصیل خانواده اسلامی، ایرانی و کارکرد موثر آنها از هر نوع تهاجم فرهنگی پیشگیری نماییم.

وی ادامه داد: برای تشریح ضرورت و اهمیت انتخابات در بعد داخلی و بین المللی باید از همه ظرفیت ها استفاده کرده و با بصیرت افزایی، زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را فراهم کنیم.

معاون سیاسی فرماندار دماوند بیان داشت: ستاد انتخابات شهرستان برنامه‌ریزی های لازم را در زمینه مشارکت حداکثری و بصیرت افزایی به عمل آورده که بخشی اجرایی شده و بخشی در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.

زمهریر ادامه داد: ستاد انتخابات شهرستان دماوند تدابیر ویژه‌ای به منظور اطمینان بخشی در خصوص تامین پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی در شرایط کرونایی در نظر گرفته است.

وی افزود: علاوه بر تشکیل کمیته بهداشت و سلامت ستاد انتخابات، با تایید هیات اجرایی و نظارت شهرستان، تعدادی از شعب اخذ رای با هدف تأمین هر چه بهتر پروتکل‌های بهداشتی جابجا و اماکن دیگری به این منظور جایگزین خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته درخصوص آماده سازی فضاهای شهری و روستایی برای انتخابات پس از پایان شبهای مبارک قدر به صورت بنر در معابر عمومی، گفت: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، کرسی های آزاد اندیشی در فضای مجازی و وبینارهایی با هدف تبیین ضرورت مشارکت در انتخابات با رعایت اصل بی طرفی و رعایت مُر قانون را در دستور کار قرار دهند.

معاون سیاسی و انتظامی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: هدف ما تبیین ضرورت و اهمیت انتخابات، مشارکت مردم و خنثی‌سازی برنامه‌های دشمنان است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار