مدیر درمان تامین اجتماعی استان گفت: پا به پای دانشگاه علوم پزشکی اراک برای کنترل این بیماری با همه بضاعت و توان پیش خواهیم رفت.
کد خبر: ۹۵۹۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹ 26 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سهرابی افزود: از روزهای اول اپیدمی کرونا به اندازه بضاعت و توانایی خود پا به پای کادر و دانشگاه علوم پزشکی اراک با هدف کمک و برداشتن بار از دوش این عزیزان انجام وظیفه کرده ایم.
وی یادآورشد: این همکاری در موج چهارم به اوج خود رسیده به طوریکه هر سه بیمارستان تحت مدیریت تامین اجتماعی با مجموع ۳۴۰ تخت به ارائه خدمت به بیماران بستری کرونایی اختصاص یافته است.
وی تاکید کرد: در حال حاضر ۱۸۶ بیمار در بیمارستان های امام خمینی(ره) اراک و شازند و شهید چمران ساوه و همچنین ۱۸ بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.
دکتر سهرابی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون، مراکز درمانی تامین اجتماعی استان به ۴۵۰۰ بیمار بستری خدمت رسانی کرده اند، گفت: متاسفانه پیک چهارم کرونا به حدی فراگیر شد که به ناچار تمامی بیمارستان های سطح استان اعم از خصوصی و تامین اجتماعی وارد مدار شدند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان یادآورشد: با وجود اینکه استان مرکزی در مقایسه با بسیاری از استان از لحاظ سرانه ی تخت ممکن است عقب تر باشد اما بر خلاف پیش بینی های صورت گرفته با مدیریت رئیس ومعاونین دانشگاه علوم پزشکی، تاکنون و در حد توان بهترین خدمات را ارایه داده اند.
وی به مردم توصیه کرد: با جدیت هر چه بیشتر شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند چراکه این اپیدمی کنترل نمیشود مگر با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، از این رو همچنان باید مراقبت‌ها و رعایت اصول بهداشتی را مد نظر قرار داد تا کمک کنیم بار سنگینی که بر دوش پرسنل بهداشت و درمان است، سبک تر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار