مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: برای دریافت واکسن و ثبت پرونده سلامت نباید وارد هیچ سایت و لینکی شوید، مراقب باشید.
کد خبر: ۹۵۹۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷ 26 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، یاسر قربانی،به شهروندان هشدار داد: برای دریافت واکسن احتیاجی به هیچگونه ورود به سایت و یا لینکی نیست و تنها اخبار موثق و نحوه تزریق واکسن را از منابع موثق دنبال کنند.
وی تاکید کرد: اخیرا پیام کاربران حاکی از آن است که عده ای با تولید یک پیام جعلی از مردم می خواهند وارد لینک سایتی به نام‌ سیب شوند تا بتوانند با ثبت نام خود در مرکز بهداشت، واکسن کرونا بگیرند.
وی افزود: نکته قابل تامل اینجا است که سامانه سیب به هیچ عنوان در دسترس مردم نیست، بلکه فقط مراقبین سلامت و پزشکان می توانند وارد شوند و به هیچ عنوان به بهانه ثبت نام واکسن و ایجاد پرونده وارد سایتی تحت هر عنوانی نشوید.
وی یادآورشد:در حال حاضر هیچ تشکیل پرونده ای در شرایط فعلی نیاز به ثبت نام اینترنتی ندارد و هیچ لینکی برای ثبت نام و پرداخت هزینه صحت ندارد و فریب پیام های مجازی را نخورید.
قربانی تاکید کرد: به هیچ عنوان در این شرایط کرونایی و شرایط بد موج چهارم این ویروس برای گرفتن واکسن به مراکز بهداشت مراجعه نکنید، چون هنوز واکسیناسیون گروه های جمعیتی آغاز نشده است و اگر زمان آن فرا برسد، دانشگاه علوم پزشکی از طریق رسانه های معتبر اعلام خواهد کرد.
وی افزود: توصیه می شود تنها برای تشکیل و استعلام پرونده بهداشتی با شماره تماس نزدیکترین مرکز یا پایگاه یا خانه بهداشت محل سکونت تان تماس بگیرید و از مراقبین سلامت و بهورزان خود وضعیت دارا بودن یا نبودن پرونده بهداشتی خود را سوال کنید، اگر پرونده نداشته باشید یا ناقص باشد مراقبین سلامت در شهرها و بهورزان در روستاها از شما می خواهند برای تکمیل پرونده مراجعه کنید بنابراین به هیچ عنوان برای واکسن یا امورات غیرمرتبط به مراکز بهداشت مراجعه نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار